Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bone-14 skrev:Aminosyrer er det protein består af. Så jo, aminosyrer er lig med protein. 8g BCAA er f.eks 8g protein.
Det ville fandeme være kedeligt at skulle læse aminosyrer profil igennem istedet for protein i dagligvarer butikker.

JeppN skrev:Bone-14 skrev:Aminosyrer er det protein består af. Så jo, aminosyrer er lig med protein. 8g BCAA er f.eks 8g protein.
Det ville fandeme være kedeligt at skulle læse aminosyrer profil igennem istedet for protein i dagligvarer butikker.
Der er 2 forskellige slags amino , det ene er og det andet er ikke, i den forstand at de ikke er essentielle - men har vist fundet svaret, hvis bodylab selv vil crime in, så er de velkommen

Arizon skrev:Der er sgu ikke noget Amino syre som er protein også et andet der ikke er. Tror lige du skal læse lidt grundigere, eller meget gerne smide link til hvor du får det vrøvl fra
men nogen af dem er intet værd, det er hvad jeg mener

Labze skrev:Amino spiking er et meget velkendt problem blandt mange amerikanske brands. Det hele går ud på, at de erstatter en hvis mængde af for eksempel deres whey protein, som er en komplet protein kilde, med for eksempel glycin som er et enkelt og ikke særlig brugbar aminosyrer set individuelt set. Det vil sige, at når man får af vide hvert scoop indeholder måske 25g protein, så kommer kun 20 gram fra en komplet proteinkilde, whey, og resterende 5 gram er glycin.
Du kan læse på varedeklarationen om hvorvidt en producent gør dette, bodylab er ikke en af de producenter som benytter sig af det.

JeppN skrev:Nu kom jeg til at se en video på youtube ang amino spiking.
Jeg er ingen haj til næringsindhold i protein, men hvor meget protein er der egentlig i bodylab whey og hvor meget er amino - og bliver amino skrevet under protein selvom det ikke er et helt protein?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster