Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

lapo skrev:Håber på lidt hjælp blandt jer, har efterhånden opgivet at få et entydet svar!!
Mange venlige hilsner....

Nikolaj P skrev:lapo skrev:Håber på lidt hjælp blandt jer, har efterhånden opgivet at få et entydet svar!!
Mange venlige hilsner....
Hvorfor går du ikke bare ind og læser om det?
- kan det svære ikke selv hjælpe dig da jeg ikke har nogen rigtig viden om dette emne..

lapo skrev:Hey Seth og Lassah.
Mange tak for jeres svar. Og tak for link til artikel, spændende læsning.
Mht økonomien i det, vil jeg gerne betale prisen, da jeg synes det er det mindste jeg kan gøre for mig selv, for netop at respektere al den tid og de kræfter jeg ligger i det!
Jeg tror desuden også, at amino tabs bliver billigere med tiden, og at de er mere drøje i brug?
Man må jo kigge på prisen i forhold til hvor mange træningspas der er til i et glas? Og hvis man skal ha' det tilsvarende fra Proteinpulver, tror jeg faktisk, at det er tæt på, at de to ting går lige op!?
Men et helt andet spørgsmål, hvis i skulle anbefale mig amino syrer tabs, hvad ville i så foreslå som de bedste (hvilken type, men også gerne mærke)?

inzaneXs skrev:Mange 'aminosyre tabs' er blot almindeligt proteinpulver på pilleform. Du skal gå efter de aminosyreprodukter der er formuleret på basis af hydrolyseret (spaletede) valleprotein.
Fx. dette:
http://www.bodyman.dk/shop/anabolic-stack-8598p.html
Men som sagt er det en meget dyr løsning...

lapo skrev:inzaneXs skrev:Har læst mig frem til, at der er til ca 66 træningsdage ved korrekt dosering, og så er det jo pludseligt ikke så dyrt!?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster