Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

IAmMcLovin skrev:Mit mål er at blive mere markeret. Jeg bruger allerede Whey efter træning, men blev anbefalet at bruge Aminosyre - dog uden at stoppe med whey. Er det helt skævt?
Ville det så være passende at drikke no xplode inden træning, (f. eks) Xtend under træning, og whey efter træning?

så ja bare sørg for at have nok protein i din kost og ellers ligge en smule i kalorie underskud, og så behøver det ikke være mere besværligt imo. En 40/40/20 fordeling af makroes er ikke helt dårligt igen imo.

IAmMcLovin skrev:Burde du ikke holde dig on-topic i stedet for at spille smart? Jeg går ikke efter at leve efter en eller anden hård kostplan. Så går det sjove af, i min verden..
Jeg styrer selv hvad jeg vil bruge penge på og hvorfor. Sjovt nok er grunden til at jeg spørger ind til aminosyrer, så jeg ikke bruger penge på noget ubrugeligt. Alle har sine syn og meninger på kosttilskud, men lad mig om resten. Hvis ikke du kan komme med andet end et dumsmart svar, skal du bare lade vær med at svare.
Jeg håber at der er andre, der kan give mig et svar som man kan bruge til noget, når ikke man lever 100% sundt og ligger sit liv om for at se resultater hurtigst muligt. Jeg tager resultaterne som de kommer med min livsstil. Det har virket indtil videre.

IAmMcLovin skrev:Helt i orden, hvad hjælper det så med, siden at det sælger og folk anbefaler det? Igen, grunden til at jeg spørger er at jeg ikke rigtig kender til det.
Jeg svarer som jeg gør, da jeg forventer at folk kan holde deres svar i en ordentlig tone og har respekt for folks viden omkring diverse kosttilskud. Jeg spørger roligt og uvidende om dette, og så får jeg et svar som er nedladende overfor mig, hvilket på ingen måde er ok.

IAmMcLovin skrev:Helt i orden, hvad hjælper det så med, siden at det sælger og folk anbefaler det? Igen, grunden til at jeg spørger er at jeg ikke rigtig kender til det.
Jeg svarer som jeg gør, da jeg forventer at folk kan holde deres svar i en ordentlig tone og har respekt for folks viden omkring diverse kosttilskud. Jeg spørger roligt og uvidende om dette, og så får jeg et svar som er nedladende overfor mig, hvilket på ingen måde er ok.

IAmMcLovin skrev:Benjamin Reilly - mange tak for dit svar.

IAmMcLovin skrev:Mit mål er at blive mere markeret. Jeg bruger allerede Whey efter træning, men blev anbefalet at bruge Aminosyre - dog uden at stoppe med whey. Er det helt skævt?
Ville det så være passende at drikke no xplode inden træning, (f. eks) Xtend under træning, og whey efter træning?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 92 gæster