Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Noliq skrev:Hejsa.
Træner følgende:
Mandag _ Bryst, skulder, triceps. ( mave ) .
Tirsdag _ Ryg, biceps, ben. ( mave ) .
Pause.
- & så starter jeg igen.......
Træner altså to dage, og så holder jeg en dags hvile - er denne ordning fornuftig ?
- Jeg har anskaffet mig en romaskine, og den vil jeg til at bruge ret ofte, en romaskine træner
jo primært ryg og biceps. Mener i så, at det ville være dumt, at ro i den maskine hver dag ?
- Når jeg træner, er jeg begyndt kun at køre med 6 reps. Men det er somom, at min krop så bliver mere robust, men bliver slet ikke markeret mere, og er tynd ? . Men vokser dog lidt nu, så hvor mange reps vil i sige, er fornuftigt ? .
- Er kun 16.

Mathias20 skrev:Træner du mave to dage i træk?
fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

merijaan skrev:Mathias20 skrev:Træner du mave to dage i træk?
hvad der galt med det ?

merijaan skrev:Mathias20 skrev:Træner du mave to dage i træk?
hvad der galt med det ?

Mathias20 skrev:merijaan skrev:Mathias20 skrev:Træner du mave to dage i træk?
hvad der galt med det ?
Du fik lige svaret af en anden bruger![]()
Mange tror man kan træne mave to dage i træk, de skal altså også have den nødvendige hvile som alle andre muskler.

Martin88 skrev:Mathias20 skrev:merijaan skrev:Mathias20 skrev:Træner du mave to dage i træk?
hvad der galt med det ?
Mange tror man kan træne mave to dage i træk, de skal altså også have den nødvendige hvile som alle andre muskler.
Det er muligvis et dogme. Man kan f.x. sagtens træne bænk 2 dage i træk uden at det gør noget, alt afhænger af programstruktur og periodiseringer.. (Se f.x. smolov JR, hvor man bænker 4 gange pr. uge, dvs. der vil være 2 dage i træk med bænk træning, og man gør det IKKE let nogen af dagene)
Så det der er forældet og unuanceret..

Mathias20 skrev:Martin88 skrev:Mathias20 skrev:merijaan skrev:Mathias20 skrev:Træner du mave to dage i træk?
hvad der galt med det ?
Det er muligvis et dogme. Man kan f.x. sagtens træne bænk 2 dage i træk uden at det gør noget, alt afhænger af programstruktur og periodiseringer.. (Se f.x. smolov JR, hvor man bænker 4 gange pr. uge, dvs. der vil være 2 dage i træk med bænk træning, og man gør det IKKE let nogen af dagene)
Er der nogen videnskabelig dokumentation for at det virker det der?
Og sikkert flere hundrede herinde, der kan gøre det samme. 

Martin88 skrev:Mathias20 skrev:Martin88 skrev:Mathias20 skrev:merijaan skrev:Mathias20 skrev:Træner du mave to dage i træk?
hvad der galt med det ?
Er der nogen videnskabelig dokumentation for at det virker det der?
HAHA... Tror nemt at du kan finde flere tusinder på verdensplan der kan bekræfte, at det virker.Og sikkert flere hundrede herinde, der kan gøre det samme.
![]()
Hvorfor skulle det ikke det? Jeg fortæller dig netop, at det er en myte, at man ikke kan træne en muskel to dage i træk... Ellers ville moderne splitprogrammer også være noget rod

flamingopikken skrev:Martin88: Det kan sagtens lade sig gøre, ja, men det betyder ikke det er en god ide fx at træne bryst to dage i træk, uge efter uge.

Recept skrev:merijaan skrev:Mathias20 skrev:Træner du mave to dage i træk?
hvad der galt med det ?
Mavenmuskulaturen bør have lov til at restituere præcis som andre muskelgrupper - tommelfingerreglen er 36-48 timer.
fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster