mandag: bryst/triceps/mave
tirsdag: ryg/biceps
onsdag: ben/skuldre
og så forfra
og søndag fri

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

WeirdMoos skrev:Jeg vil nok sige "hvor vil du hen?"![]()
Hvad er dine mål? og hvorfor træner du biceps to dage i træk?

triple skrev:Bryst + triceps
Ryg + biceps
Ben + skulder
EDIT: Bare se bort fra det øverste.![]()
Men som Weirdmoos siger: Hvad er dine mål? Styrke eller masse osv?

xXx-FreAkY skrev:triple skrev:Bryst + triceps
Ryg + biceps
Ben + skulder
EDIT: Bare se bort fra det øverste.![]()
Men som Weirdmoos siger: Hvad er dine mål? Styrke eller masse osv?
mit mål er masse... men syns bare 6 gange om ugen er helt ekstremt alligevel

WeirdMoos skrev:ekstremt hvordan?

WeirdMoos skrev:Kan du ikke skrive øvelser og sådan noget op. det kunne jo være der var noget unødvendigt imellem. Ud over det tror jeg de fleste ville foreslå et 2-split over et 3-split, hvilket vil gøre at du kun skal der op fire gange om ugen.

xXx-FreAkY skrev:WeirdMoos skrev:ekstremt hvordan?
jamen at jeg skal der op 6 gange om ugen ku godt tænke mig at skære det ned til 4 men med alle de øvelser osv jeg har vil det tage 1½ time og det gider jeg bare ikkmen hvis nogle har en ide til hvordan jeg kan træne 4 gange om ugen uden at det skal tage så langt tid så ville det være dejligt

xXx-FreAkY skrev:jamen hvor mange sæt/reps køre du?? du har vel et hvis antal sæt/reps du køre hver gang så du har styr på det???

thaden skrev:xXx-FreAkY skrev:jamen hvor mange sæt/reps køre du?? du har vel et hvis antal sæt/reps du køre hver gang så du har styr på det???
Ja det har jeg.
I bænk kører jeg 3x6
Skrå bænk 3x6
Deck fly 3x8
military 3x10
lateral 3x8
Squat 3x10
leg extensions 5x10
bent over barbell 3x10
front pulldown 3x8
rear lateral raise 3x8
barbel curl 3x10
dumbell 3x8
Det er vist sådan nogenlunde der. Ellers står det i min logbog:)

xXx-FreAkY skrev:thaden skrev:xXx-FreAkY skrev:jamen hvor mange sæt/reps køre du?? du har vel et hvis antal sæt/reps du køre hver gang så du har styr på det???
Ja det har jeg.
I bænk kører jeg 3x6
Skrå bænk 3x6
Deck fly 3x8
military 3x10
lateral 3x8
Squat 3x10
leg extensions 5x10
bent over barbell 3x10
front pulldown 3x8
rear lateral raise 3x8
barbel curl 3x10
dumbell 3x8
Det er vist sådan nogenlunde der. Ellers står det i min logbog:)
det ser jo udmærket ud køre 3x10 i alle mine øvelser sååhar bare 3-4 øvelser pr. muskelgruppe og har på fornemmelsen det lidt for meget . . 4 til de store og 3 til de små så som arme skulder. . .

#Rune skrev:Ikke alle muskelgrupper skal have lige mange sæts samlet set, da nogle er større end andre. Jeg har lige fået sammensat mit eget program i samarbejde med en træner, og har fået følgende råd:
Ryg 12 sæt
Skulder 10 sæt
Mave 8 sæt
Bryst 12 sæt
Biceps 8 sæt
Triceps 8-10 sæt
Ben 10 sæt
Og hver øvelse køres i enten 3 eller 4 sæts.

xXx-FreAkY skrev:#Rune skrev:Ikke alle muskelgrupper skal have lige mange sæts samlet set, da nogle er større end andre. Jeg har lige fået sammensat mit eget program i samarbejde med en træner, og har fået følgende råd:
Ryg 12 sæt
Skulder 10 sæt
Mave 8 sæt
Bryst 12 sæt
Biceps 8 sæt
Triceps 8-10 sæt
Ben 10 sæt
enten ved du ikke helt selv hvad du skriver, eller os er din træner helt væk. Hvad skal du med så mange sæt, du skal da os blive færdig med at træne!

#Rune skrev:xXx-FreAkY skrev:#Rune skrev:Ikke alle muskelgrupper skal have lige mange sæts samlet set, da nogle er større end andre. Jeg har lige fået sammensat mit eget program i samarbejde med en træner, og har fået følgende råd:
Ryg 12 sæt
Skulder 10 sæt
Mave 8 sæt
Bryst 12 sæt
Biceps 8 sæt
Triceps 8-10 sæt
Ben 10 sæt
enten ved du ikke helt selv hvad du skriver, eller os er din træner helt væk. Hvad skal du med så mange sæt, du skal da os blive færdig med at træne!
Jeg ved udemærket hvad jeg skriver. En øvelse kan være 3-4 sæt, ergo skal der laves 3-4 øvelser á 3-4 sæt, så man alt i alt når de 12 sæt når det er bryst. Alle sæts laves ikke samme dag, men det er fingeregel til hvor mange du skal lave til diverse muskelgrupper når du træner dem.
Du har tydeligvis ikke forstået hvad jeg mener så. For mit vedkommende tager en træning 1 time til halvanden.

xXx-FreAkY skrev:#Rune skrev:xXx-FreAkY skrev:#Rune skrev:Ikke alle muskelgrupper skal have lige mange sæts samlet set, da nogle er større end andre. Jeg har lige fået sammensat mit eget program i samarbejde med en træner, og har fået følgende råd:
Ryg 12 sæt
Skulder 10 sæt
Mave 8 sæt
Bryst 12 sæt
Biceps 8 sæt
Triceps 8-10 sæt
Ben 10 sæt
Jeg ved udemærket hvad jeg skriver. En øvelse kan være 3-4 sæt, ergo skal der laves 3-4 øvelser á 3-4 sæt, så man alt i alt når de 12 sæt når det er bryst. Alle sæts laves ikke samme dag, men det er fingeregel til hvor mange du skal lave til diverse muskelgrupper når du træner dem.
Du har tydeligvis ikke forstået hvad jeg mener så. For mit vedkommende tager en træning 1 time til halvanden.
ser du nu begynder det at gi mening hvad du mener ;)

thaden skrev:Kan nu meget gode lide du spørger om hjælp, og når en kommer med noget, siger du at han ikke ved hvad han snakker om:)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster