Alder 24
Vægt 83
Højde 183
Fedt% 12-14% give it or take it
Træningserfaring: 1,5 år
1 RM: 95 kg
Jeg har bestemt mig, efter et halvt år med B2B 2, som jeg er glad for, at prøve ovenstående program.
Jeg har ikke de "genetiske forudsætning" til at blive stor. Har prøvet lige siden jeg var 15, at få muskler og tabe mig, men det er kun på mit 5 forsøg, da jeg blev 23, at det lykkedes mig at få masse på mine knogler. Om det er generne eller at jeg spiser godt med mad, så det lykkes nu, ved jeg ikke. Har aldrig været tynd, men altid godt bygget og lidt tyk (Ikke mere heldigvis
) og jeg får ikke nemt muskler, så dette er også en god guide til, hvor stor fremgang man får, når man ikke altid har været stærk.Mit kost består af, masser af mad, da jeg bulker for tiden. 1 kasein shake før seng, en preworkout halv protein shake og 1 hel protein shake post workout. Indtagelse af 4 gram BCAA før træning og 6 gram efter træning, samt kreatin og beta alanine. Indtager 1 æble, 2 skiver rugbrød og en håndfuld rosiner efter endt træning. Har ikke en direkte kostplan, men æder som et svin og tager langsomt flere kg på (Desværre og uundgåeligt også fedt.)
Jeg har desværre en skade i mine tricepser fra, decline dumbell brenchpress, så jeg har svært ved at sænke stangen i første forsøg og derved ikke testet min RM, men kan tage 90x4 ned til brystet og siger derfor min RM som 95 kg. Jeg vil forsøge, at varme min triceps op, lige inden jeg tager en hård tur på bænken, i kabel stativet, så min triceps er varmet op til hver sæt. Plejer at hjælpe, når jeg træner triceps.
Håber på at få et RM på 105 efter færdig
Vil løbende blive opdateret i processen.