Jeg er forholdsvis ny her på siden, så bær over med mig hvis det er nogle dumme spørgsmål.
Jeg er en gut på 195 og en vægt på 90 kg. Jeg startede med at veje 82 da jeg begyndte at træne for 2½ mdr. siden.
Fik målt min fedtprocent til 8 procent i sidste uge.
Jeg har trænet godt og vel i 2½ måned og synes det går ret godt. Jeg har stortset trænet hverdag siden jeg begyndte. Jeg ved godt kroppen skal slappe af og det har den også fået lov til. Jeg kører et 2-split program.
Jeg styrketræner om morgen og seriøst fodbold om aften.
Mit første spørgsmål er: Hvor mange øvleser skal man til pr. muskelgruppe? Jeg har taget 3 øvelser pr. muskelgruppe. Jeg har nemlig læst lidt i forummet at det kan være for meget? Men jeg er stadig rimelig grøn omkring det.
Mit andet spørgsmål: Jeg føler på en eller anden måde at jeg er ved at nå mit max i de forskellige øvelser. Jeg føler ikke at jeg kan gå højere op i vægt som jeg har gjort hidtil. Kan jeg gøre noget?
Mht. kosten spiser jeg det man skal, er bare lidt i tvivl om jeg får nok føde også fordi jeg dyrker så meget sport hverdag. Jeg drikker proteinshakes(med druesukker i),banan og kakaomælk efter hver træninger.
Håber nogle kan besvare mine 2 spørgsmål og ikke henviser mig til at læse i diverse forums.