Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1073
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1070

Følg bodybuilding.dk på

Antal øvelser pr. muskelgruppe

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej allesammen. :D

Jeg er forholdsvis ny her på siden, så bær over med mig hvis det er nogle dumme spørgsmål.

Jeg er en gut på 195 og en vægt på 90 kg. Jeg startede med at veje 82 da jeg begyndte at træne for 2½ mdr. siden.
Fik målt min fedtprocent til 8 procent i sidste uge.

Jeg har trænet godt og vel i 2½ måned og synes det går ret godt. Jeg har stortset trænet hverdag siden jeg begyndte. Jeg ved godt kroppen skal slappe af og det har den også fået lov til. Jeg kører et 2-split program.
Jeg styrketræner om morgen og seriøst fodbold om aften.

Mit første spørgsmål er: Hvor mange øvleser skal man til pr. muskelgruppe? Jeg har taget 3 øvelser pr. muskelgruppe. Jeg har nemlig læst lidt i forummet at det kan være for meget? Men jeg er stadig rimelig grøn omkring det.

Mit andet spørgsmål: Jeg føler på en eller anden måde at jeg er ved at nå mit max i de forskellige øvelser. Jeg føler ikke at jeg kan gå højere op i vægt som jeg har gjort hidtil. Kan jeg gøre noget?

Mht. kosten spiser jeg det man skal, er bare lidt i tvivl om jeg får nok føde også fordi jeg dyrker så meget sport hverdag. Jeg drikker proteinshakes(med druesukker i),banan og kakaomælk efter hver træninger.

Håber nogle kan besvare mine 2 spørgsmål og ikke henviser mig til at læse i diverse forums. :) :) :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jo flere artikler du læser, jo klogere bliver du på emnet. Der er masser af gode artikler/blogs herinde.
Personligt skifter jeg mellem 12x3, 8x5 og 5x5, blot for variationens skyld.

Styrkeliste
- Squat: 100.00
- Dødløft: 120.00

Kostplan: Vis kostplan

hvis du vejer 90 kg og har en fedtprocent på 8 må du da allerede være ret jacked eller hvad ? selv med en højde på 195 !
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 175.00
- Dødløft: 220.00

Logbog: Vis logbog

Tyskeren skrev:hvis du vejer 90 kg og har en fedtprocent på 8 må du da allerede være ret jacked eller hvad ? selv med en højde på 195 !

Det går hvertfald fremad :D. Men vil gerne have lidt større arme og så skal maven lige trænes hårdt igennem de næste par måneder, så er jeg klar til sommer.

Har du nogen gode maveøvelser?

Kostplan: Ingen kostplan

las7 skrev:
Tyskeren skrev:hvis du vejer 90 kg og har en fedtprocent på 8 må du da allerede være ret jacked eller hvad ? selv med en højde på 195 !

Det går hvertfald fremad :D. Men vil gerne have lidt større arme og så skal maven lige trænes hårdt igennem de næste par måneder, så er jeg klar til sommer.

Har du nogen gode maveøvelser?

Dragonflags :dope:

Logbog: Vis logbog

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster