Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kenn skrev:Hey folk
jeg skulle lige høre jeres menning om mit program. jeg træner ca. 1,5-2 timer 4-5 gange i ugen med en makker. vi skifter mellem biceps og ryg den ene dag og triceps og bryst den anden dag.
Vi kører ca. 3-4 øvelser til hver muskelgruppe dvs. 3-4 biceps øvelser + 3-4 rygøvelser den ene dag og den anden dag ligeledes bare med bryst. 3-4 brystøvelser + 3-4 tricepsøvelser + lidt skulder nakke. er dog netop gået igang med at tage ben med i mit program.
giv mig noget respons eller giv mig et link til et godt program med garanti for bulk for spiser mine proteiner og det der nu skal til.
kenn

Kenn skrev:nu kender jeg ikke de præcise navne men.
biceps: siddende med stang isoleret biceps + stående med samme stang+ curls med reb + kabeltræk mod hovedet stående.
rygøvelser: træk til bryst med smalt håndtagt + samme håndtag dog sat på lignende ro maskine( træk imod mave) + bredt greb træk til bryst.
bryst: bænk + liggende med håndvægte og køre op og ned samme som bænk dog med håndvægte + kabeltræk fremover stående eller siddende afhængig af hvad der er ledigt + chest dips.
triceps: bøjet håndtag trækker nedad + samme øvelse med reb + enkelt håndtag samme måde.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster