Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

TJ skrev:Desuden er en dyb, bred ryg, et par store skuldre og et ordentligt bryst meget mere imponerende end 2 uproportionelt store arme.

Du finder ingen i verden der synes 2 store trænede arme til mikro skuldre, fuglebryst og en flad ryg, ser godt ud eller er fedt på nogen måde. Det tror jeg simpelthen ikke påTrabjerg skrev:TJ skrev:Desuden er en dyb, bred ryg, et par store skuldre og et ordentligt bryst meget mere imponerende end 2 uproportionelt store arme.
Folk har forskellige meninger, ligesom københavnere og jyder :b
Der er et program herinde, der hedder større arme i 12 uger (Tror jeg nok) det kan du finde under artikler og træningsprogrammer.

Dingo skrev:Du finder ingen i verden der synes 2 store trænede arme til mikro skuldre, fuglebryst og en flad ryg, ser godt ud eller er fedt på nogen måde. Det tror jegTrabjerg skrev:TJ skrev:Desuden er en dyb, bred ryg, et par store skuldre og et ordentligt bryst meget mere imponerende end 2 uproportionelt store arme.
Der er et program herinde, der hedder større arme i 12 uger (Tror jeg nok) det kan du finde under artikler og træningsprogrammer.
simpelthen ikke på

Trabjerg skrev:Dingo skrev:Du finder ingen i verden der synes 2 store trænede arme til mikro skuldre, fuglebryst og en flad ryg, ser godt ud eller er fedt på nogen måde. Det tror jegTrabjerg skrev:TJ skrev:Desuden er en dyb, bred ryg, et par store skuldre og et ordentligt bryst meget mere imponerende end 2 uproportionelt store arme.
simpelthen ikke på
Greg valentino?
Programmet størrarme på 12 uger, træner vidst også hele kroppen.
Og hvis man træner arme, træner man nok både bænk + dips + chins. Som giver til både ryg, skuldre, bryst og arme.

Dingo skrev:Trabjerg skrev:Dingo skrev:Du finder ingen i verden der synes 2 store trænede arme til mikro skuldre, fuglebryst og en flad ryg, ser godt ud eller er fedt på nogen måde. Det tror jegTrabjerg skrev:TJ skrev:Desuden er en dyb, bred ryg, et par store skuldre og et ordentligt bryst meget mere imponerende end 2 uproportionelt store arme.
simpelthen ikke på
Greg valentino?
Programmet størrarme på 12 uger, træner vidst også hele kroppen.
Og hvis man træner arme, træner man nok både bænk + dips + chins. Som giver til både ryg, skuldre, bryst og arme.
Han lignede jo også lort?
Og han havde jo også alt andet trænet, armene var bare ekstremt for store. Her snakker vi om en forholdsvis utrænet fyr der bare vil have store arme. Det holder ikke

Dingo skrev:Ja men problemet vil være at drengen nok vil gå over i at træne bænk, en lille smule skulder og så en masse curls

Dingo skrev:Ja men problemet vil være at drengen nok vil gå over i at træne bænk, en lille smule skulder og så en masse curls

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster