Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

@hmet skrev:Ja, som overskriften lyder. Vil det være godt at have armbøjninger i sin træningsprogram?
Hvilke bryst øvelser vil i stærkt anbefale..?

@hmet skrev:Nu har jeg nemlig også bænkpres, skrå bænkpres, pullover, og flyes med. Så den sidste øvelse vil jeg så tag armbøjninger med.

HAV skrev:@hmet skrev:Nu har jeg nemlig også bænkpres, skrå bænkpres, pullover, og flyes med. Så den sidste øvelse vil jeg så tag armbøjninger med.
Hvordan ser dit komplette program ud ?
4-5 brystøvelser lyder umiddelbart lige rigeligt...

@hmet skrev:hmm okay... I hvilken muskelgrupper mener du at der er mange øvelser ? Plejer man ikke at tage mellem 4-5 øvelser i de store muskelgrupper og 2-3 i de små muskelgrupper...

@hmet skrev:hmm okay... I hvilken muskelgrupper mener du at der er mange øvelser ? Plejer man ikke at tage mellem 4-5 øvelser i de store muskelgrupper og 2-3 i de små muskelgrupper...

Bnaz skrev:Hvorfor ikke træne maven sammen med squat og dødløft?
Det er IMO ikke særlig smart, at have doms i maven, når du skal til disse øvelser.

,HAV skrev:Bnaz skrev:Hvorfor ikke træne maven sammen med squat og dødløft?
Det er IMO ikke særlig smart, at have doms i maven, når du skal til disse øvelser.
Du har fuldstændig ret - de var lige smidt ind under den forkerte dag

@hmet skrev:Jeg er 23 år, har trænet i 3 mdr. Jeg vejer 79 og har en fedtprocent på 25,8 og er 170 høj.
Jeg tager 60 i bænk cirka. brystet halter lidt. Og er stærkere i ben, ryg, biceps, triceps og skulder

@hmet skrev:Okay det lyder da lidt anderledes end jeg er vant til. Nu har jeg trænet de 3 mdr. med de program jeg har postet op. Jeg har fået en god fremgang. Men hvis du mener at jeg sagtens kan fjerne et par øvelser af hver muskelgruppe.
@hmet skrev:Hvordan vil du have programmet skulle se ud...
Karl Æg skrev:I så fald er det program HAV har foreslået længere oppe på siden ikke en dårlig ide.

@hmet skrev:Det kan være jeg spørger lidt dumt men det program som HAV postet frem, er der ikke så mange øvelser i hver muskel gruppe. Nu er jeg vant til at tage mange øvelser, vil jeg stadigvæk opnå det optimale?
@hmet skrev:Og kan jeg sætte det program til en 2 split program? som er på to dage eksempel, mandag, tirsdag og onsdag hold fri og forfra.?

@hmet skrev:Det kan være jeg spørger lidt dumt men det program som HAV postet frem, er der ikke så mange øvelser i hver muskel gruppe. Nu er jeg vant til at tage mange øvelser, vil jeg stadigvæk opnå det optimale? Og kan jeg sætte det program til en 2 split program? som er på to dage eksempel, mandag, tirsdag og onsdag hold fri og forfra.?

HAV skrev:Hvis du ser på det postede program igen, så kan du se, at der er træningsdage mandag, tirsdag, torsdag og fredag - men det kan lige så godt være tirsdag, onsdag, fredag og søndag. Et 2-split betyder jo, at du splitter træningen af kroppen op i 2 dage, istedet for fullbody (træner hele kroppen igennem på samme dag).

Karl Æg skrev:HAV skrev:Hvis du ser på det postede program igen, så kan du se, at der er træningsdage mandag, tirsdag, torsdag og fredag - men det kan lige så godt være tirsdag, onsdag, fredag og søndag. Et 2-split betyder jo, at du splitter træningen af kroppen op i 2 dage, istedet for fullbody (træner hele kroppen igennem på samme dag).
Der er vel rent beset ingen grund til konsekvent at inddele træningsdage og hviledage i uger? Han kan jo sagtens, som han skriver, have en hviledag hver gang han har trænet i to dage.

@hmet skrev:Her er mit sidste spørgsmål før jeg hopper i seng. Hvad synes i om programmet ind under artikler -> Bodybuilding, som jeg har tænkt på at køre "Curls are for girls - større arme uden armøvelser"

@hmet skrev:Først og fremmest tusind tak for alle de gode svar især fra Karl æg og HAV.. Det er sådan nogen som jer vi skal spørger for at blive klogere....
Her er mit sidste spørgsmål før jeg hopper i seng. Hvad synes i om programmet ind under artikler -> Bodybuilding, som jeg har tænkt på at køre "Curls are for girls - større arme uden armøvelser"

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster