Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1340
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1338

Følg bodybuilding.dk på

Arnold Classic Europe EXPO

Udskriv emne

Resultater, billeder, anmeldelser, konkurrence vejledning, udveksle erfaringer, diæt, personlige tips, poseringer mv.

Tilbage til Bodybuilding & Fitness

Som tidligere sagt herind smuttede jeg forbi EXPO idag da det var den eneste dag jeg havde tid og til daglig bor hernede.

Dagen startede fint ud. Dog havde jeg læst bustiderne forkerte og ventede 2 timer på bussen, dog ikke det værste da været var ok (godt og varmt i danske rammer) Da jeg kommer til Madrid kører alt perfekt (som altid) metroen kører nærmest konstant og lige til døren af Arnold (godt og vel). Prisen for EXPO var til at overkomme og landede på 10euro. Jeg vil her vedhæfte nogle billeder. Både lidt stemnings og lidt af de store.. + vores egen dansker PJ.

Dog kunne jeg godt tænke mig at vide hvordan i uploader billeder ind?

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 20.00
- Dødløft: 140.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Lækkert du gider at skrive lidt derovre fra!

Du kan uploade billeder her:

http://imgur.com/
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

TheCzech skrev:Lækkert du gider at skrive lidt derovre fra!

Du kan uploade billeder her:

http://imgur.com/

Tak for hjælpen..

Det var da så lidt, eftersom jeg bor hernede kan jeg ligesågodt dele de fede BB oplevelser med dem hjemme fra DK af :)

Styrkeliste

Da jeg har siddet i metreon i godt og vel et kvarter.. Fra Avda. America til Alto de Extremadura. Dvs næsten halvdelen af Lineá 6 Circular. Får jeg bevæget mig op fra metreon og det første jeg møder en en mand der stikker en flyers i hånden på mig og fortæller om billege kosttilskud og hvor jeg kan finde dem i EXPO.. I starten vandrede jeg den forkerte vej (er ikke kendt i denne del) men får til sidst øje på mit pejlemærke (en "stor" rundkørsel). Her ser jeg dette:
Billede
og ved straks at nu er jeg på rette vej.. Jeg finder frem til billet salget og får på mit gebrokne spansk sagt at jeg kun ønsker til EXPO da jeg ikke har oceaner af tid.

Da jeg kommer ind er den første person jeg genkender.... Packman, helt alene og fortabt.. Ingen rundtom ham, så jeg snupper chancen og får et billede med ham..
Billede

sådan et billede kan ødelægge enhvers selvtilfredshed da man bare er og bliver lille.
Her er et billede hvor man kan se hvor tomt der er i ALLMAX boden
Billede
Og her er et der viser hvor tomt der er foran B-Pack. Kvinden er staff.
Billede
Nu skulle der kigges, og gæt hvem jeg falder over..... Vores alle sammens..... PJ! og nøøj hvor ser han skarp ud, i får her et lille sneak peak af hvordan i kan komme til at se ham imorgen.
Billede
Og et til her
Billede

Herfra kunne man se op til scenen for de lavere vægtklasser og de andre former for "body" sculpting diverse fitness osv.
Billede
Her op til scenen
Billede
Og her fra scenen og udover publikum

NU VAR DET TiD...........
Sidst rettet af Casanova11 14. okt 2012, 00:12, rettet i alt 1 gang.

Styrkeliste

Ovre ved BPI boden var der pludselig en MASSE mennesker, og med mine nyligt tillagte spanske manerer, masser jeg mig ganske flot igennem massen og ser 4x Mr. O... Mr, Jaaay Cuuutler! Køen tog godt nok stadig lidt tid med massen men det var det hele værd..
Jeg fik et billede med champen og nogle af ham.. Samt jeg fik signeret min BodyLab t-shirt af ham... Giver det ikke noget sponsor grej tænker jeg? :D
Jeg fik desværre ikke vendt billedet.. (det gør jeg snarest)
Billede
Her med mesteren med sikkert den eneste danske fan som befandt sig i EXPO´en. Da man vel ikke kan putte Busted og PJ i den gruppe?
Billede
Og her den flotte Bodylab t-shirt signet

Da klokken nu havde rundet 2 var der begyndt at dukke flere stærke og bestemt store atleter frem...
Gæt hvem her: Køen strakte sig som længste i hele salen og var nok 100 meter og folk stod hulter til bulter.. Jeg prøvede at tage et billede af køen her. Måske i kan fornemme den?
MuscleTech? Ser jeg rigtig? Jep det gør du!
Billede
Her et billede som ikke afsløre alt, men som burde få dig til at vide det
Billede
Og her det afslørende
Billede
Jeg købte en "the gift" t-shirt her og fik den signet.. et billede af den og dog nok interresant for jer.

Nu skulle der ud og spejdes efter Kai!

Styrkeliste

Men alt hvad jeg fandt var dette:
Billede
Nok havde jeg læst han skulle komme, men åbenbart ikke endnu.. MuscleMeds virkede heller ikke til at satse stort på at sælge da der kun var en fyr i shoppen og de ikke solgte nogen former for påklædning, kun supplements.

Derfor gik turen videre overforbi Ronnie Coleman Signature Series, da jeg syntes at ane et opbud derovre.. Og ganske vidst, mesteren ham selv havde valgt at dukke op.. Endnu en gang med mine nyligt lærte spanske tricks fik jeg mast mig godt ind og fik en god plads i køen.. Det tog vel også et kvarter, men er det værd.
Alle de billeder jeg fik af ham alene er dårlige, så jeg har kun det med ham og mig.. (Jeg beklager)
Billede

Turen gik herefter forbi alle steder med gratis samples da jeg ikke havde fået nogle mellemmåltider og tænkte det måske kunne erstatte en smule.. Så fik drukket 3 forskellige smagsvarianter af MuscleMilk. 1 glas BSN Hyper FX(rød) og et glas BSN Amino et eller andet (blåt) Flere forskellige ting oppe ved Joe Weider - ved ANIMAL også og flere andre steder.. Det syntedes at fungere nogenlunde fint.
Billede

Nu tog jeg turen igen.. For mon ikke Hr. Greene havde bevæget sig ud, da jeg desuden snart ikke havde mere tid skulle det være nu. Ganske rigtig, kæmpe opbud og opgave køen da han som den sympatiske person han åbenbart er, brugte flere minutter på hver fan og simpelthen sad og snakkede med dem inde bag sine sikkerhedsvagter (staff crew) Jeg fangede dog nogle billeder af ham...
Billede
Personligt kan jeg rigtig godt lide dette, da han laver sit kendte ansigt og det bare var et tilfælde han lige lavede det skøre løftede øjenbryn da jeg trykkede "bling"
Billede

Nu gik turen op til ANIMAL da jeg havde lidt travlt med det sidste inden jeg skulle tilbage for at spille fodbold kamp i Alcala de Henares.. Nok om det.. Her købte jeg en ganske fed t-shirt til ingen penge.. kun 10euro
Billede

Jeg nåede også kort om Gaspari Nutrition hvor de afholdte en konkurence, men kunne se jeg allerede var udkonkurreret.
Billede

Jeg fangede også Victor Martinez, men billederne blev ikke så gode, så dem må i bede om hvis de skal ligges herind.

Styrkeliste

Super billeder. :)
Brugeravatar

Reputation point: 10

Træner her: Sportshøjskolen

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Super fed reportage! Phil ser modbydelig ud!
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

Her kommer lidt flere billeder, hvilke jeg dog ikke rigtig har nogle historier til.

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede