Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Chok´Itan skrev:Men jeg søger jo intet program til mig selv, men mere bare for at læse om emnet?
Altså fx kørte han kun squats halvt.

Chok´Itan skrev:Men jeg søger jo intet program til mig selv, men mere bare for at læse om emnet?

SienZ skrev:Chok´Itan skrev:Men jeg søger jo intet program til mig selv, men mere bare for at læse om emnet?
Så ville jeg gerne se ham køre fulde squats ;)

Chok´Itan skrev:SienZ skrev:Chok´Itan skrev:Men jeg søger jo intet program til mig selv, men mere bare for at læse om emnet?
Så ville jeg gerne se ham køre fulde squats ;)
Arghh i har vidst ikke forstand på squat, det der er helt klart halve squats![]()
Nogle som ved hvordan han varierede mellem, back og front squat?

Forcedreps skrev:i Arnold Schwarzenegger - The New Encyclopedia of Modern Bodybuilding står der en masse om Arnold Schwarzenegger træning og lignende. Hvis det inspirerer dig vil det være et fornuftigt køb.

A Menace To Chicken skrev:Forcedreps skrev:i Arnold Schwarzenegger - The New Encyclopedia of Modern Bodybuilding står der en masse om Arnold Schwarzenegger træning og lignende. Hvis det inspirerer dig vil det være et fornuftigt køb.
Et kvalificeret gæt vil dig lyde på at man skal sortere en pæn portion broscience fra, omend jeg går ud fra at han har droppet idéen om at dumbbell pullovers udvider thorax og giver en bredere brystkasse.

hr_bjoern skrev:A Menace To Chicken skrev:Forcedreps skrev:i Arnold Schwarzenegger - The New Encyclopedia of Modern Bodybuilding står der en masse om Arnold Schwarzenegger træning og lignende. Hvis det inspirerer dig vil det være et fornuftigt køb.
Et kvalificeret gæt vil dig lyde på at man skal sortere en pæn portion broscience fra, omend jeg går ud fra at han har droppet idéen om at dumbbell pullovers udvider thorax og giver en bredere brystkasse.
Jeg har den. Det er en flot illustreret bog, men den er ikke vildt faktuel. Der er en del broscience i den - jeg tror endda han nævner udvidelses af brystkassen, ved pullovers.

Forcedreps skrev:i Arnold Schwarzenegger - The New Encyclopedia of Modern Bodybuilding står der en masse om Arnold Schwarzenegger træning og lignende. Hvis det inspirerer dig vil det være et fornuftigt køb.

A Menace To Chicken skrev:hr_bjoern skrev:A Menace To Chicken skrev:Forcedreps skrev:i Arnold Schwarzenegger - The New Encyclopedia of Modern Bodybuilding står der en masse om Arnold Schwarzenegger træning og lignende. Hvis det inspirerer dig vil det være et fornuftigt køb.
Jeg har den. Det er en flot illustreret bog, men den er ikke vildt faktuel. Der er en del broscience i den - jeg tror endda han nævner udvidelses af brystkassen, ved pullovers.
Oh, my.
.. nu MÅ jeg eje den.
Straight-arm pullovers (dumbbell)
Purpose of exercise: To develop the pectorals and expand the rip cage. This is the best movement for expanding the throrax as well as working the pectorals and building up the serratus anterior muscles.
... to ensure maximum possible stretch and therefore the greatest expansion of the rib cage

mic skrev:Forcedreps skrev:i Arnold Schwarzenegger - The New Encyclopedia of Modern Bodybuilding står der en masse om Arnold Schwarzenegger træning og lignende. Hvis det inspirerer dig vil det være et fornuftigt køb.
Den er bedst egnet som underholdning.. En god bog om fornuftig træning er den ihvertfald ikke.

hr_bjoern skrev:A Menace To Chicken skrev:hr_bjoern skrev:A Menace To Chicken skrev:Forcedreps skrev:i Arnold Schwarzenegger - The New Encyclopedia of Modern Bodybuilding står der en masse om Arnold Schwarzenegger træning og lignende. Hvis det inspirerer dig vil det være et fornuftigt køb.
Oh, my.
.. nu MÅ jeg eje den.
Jeg citerer her ordret:Straight-arm pullovers (dumbbell)
Purpose of exercise: To develop the pectorals and expand the rip cage. This is the best movement for expanding the throrax as well as working the pectorals and building up the serratus anterior muscles.
... to ensure maximum possible stretch and therefore the greatest expansion of the rib cage
Dette er hemmeligheden bag Arnolds enorme brystkasse!

Nielsen_ skrev:Han skriver i hans nye bog, at han i en længere periode trænede 5-6 timer om dagen, af to omgange, 6 dage i ugen sammen med Franco Columbo der var hans træningsbuddy.

Chok´Itan skrev:Nielsen_ skrev:Han skriver i hans nye bog, at han i en længere periode trænede 5-6 timer om dagen, af to omgange, 6 dage i ugen sammen med Franco Columbo der var hans træningsbuddy.
Hvordan får han så indtaget nok kcal? Hvis man træner 6 timer om dagen, eller er det bare mig som er du ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster