Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 789
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 786

Følg bodybuilding.dk på

Asymmetrisk bryst med BILLED

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej alle..

Jeg har nu søgt og søgt, og har fundet flere forskellige svar på mit problem...men men men

Jeg søgte på T-nation omkring dette emne også...

Jeg fandt denne artikel:

http://www.t-nation.com/tmagnum/readTopic.do?id=1619316

Jeg ligner til forveksling denne mand(se billed på t-nation), han har fuldstændig samme problem som mig, manglende nedre venstre bryst :( (vi er omtrænt lige trænede)

Han bliver rådet til flere forskellige ting bl.a supersæt i venstre bryst, for at få udlignet denne asymmetri. (VILLE DETTE VÆRE NOGET DER KUNNE VIRKE???)

Ved emnet har været oppe et par gange, men har aldrig set DET udlæg for at rette op på det(supersæt)...??

Andre ideer er MEGET velkomne, for det er seriøst for ærgeligt...snøft
Stå gerne i skyggen...

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Jeg ville nok køre bryst øvelser med håndvægte.
Det vil nok tage tid før det er udlignet :8
Brugeravatar

Geografisk sted: Pårup, Engesvang

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (6)

Db bryst pres, måske ca. 2 kg tungere i den ene hånd?

Træner her: Hadsten Motionsforening

Han skal bruge de samme vægte, det hjælper ikk at sætte flere kg på da han så bare ikk kan tage så mange reps
Brugeravatar

Multiman skrev:

Han skal bruge de samme vægte, det hjælper ikk at sætte flere kg på da han så bare ikk kan tage så mange reps

hvad skulle du hjælpe at køre db? når han har samme kg i hver hånd alligevel. så kan han lige så godt køre den barbell?

Geografisk sted: Hillerød

Træner her: Hillerød Fysioterapi & Træningscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00

Kostplan: Ingen kostplan

Multiman skrev:

Vil den mest belastede pec, ikke udvikle sig mere end den mindst belastede?

Træner her: Hadsten Motionsforening

Når du bruger db er du tvunget til at løfte den samme vægt i hver hånd.
Med bb er det meget svært at presse lige meget med hver hånd, især når du bliver træt :D
Brugeravatar

hvis du køre bb bænkpress kan du heller ikke løfte venstresidde med højre arm der er du jo og tvunget til at løfte med begge arme. tror ikke på det hjælpet at køre db.

Styrkeliste

hvis du køre bb bænkpress kan du heller ikke løfte venstresidde med højre arm der er du jo og tvunget til at løfte med begge arme. tror ikke på det hjælpet at køre db.

Ja men du skal være meget dygtig hvis du løfter lige meget i begge sider :lol:

Vil den mest belastede pec, ikke udvikle sig mere end den mindst belastede?

Det kommer helt an på hvordan du træner. hvis du nu har 40kg i en side og kan tage 8 reps med den, og 42 kg i den anden men kun kan tage 5 reps, vil det jo nødvendigvis ikk give mere fylde i den side med den tunge vægt
Brugeravatar

Tak for alle de lyn-hurtige svar... i er sgu effektive herinde :)

Jeg er lige stærk i alle mine øvelser for bryst(og andet) i hver side... så styrkeforholdene er fuldstændig ens...

Har nu prøvet i en længere periøde at køre decline bænk med db.. Det eneste der er sket ved dette er, at min "bundlinje" af hvert bryst er blevet mere markeret :x ...

Men i mener at det vil udligne sig med tiden...??

Er blevet en smule skeptisk nu :(

Men er sQ villig til at prøve forskellige metoder..!

Har også for mig selv tænkt... "underligt der ikke er andre der har haft samme problem, som på en eller anden måde har fået det gjort mindre asymmetrisk, som vælger at poste sin fremgang"... Det giver mig altså en ret så dårlig motivation til at blive ved.. forstå mig ret :(

Synes fandme det er ærgeligt, for brænder virkelig for dette..

på nippet til denne smiley :cry: men, men, men lader mig ikke slå helt ud endnu... :wink:

Faktum... Kom nu en eller anden med de vise ord "Det KAN lade sig gøre" :)
Stå gerne i skyggen...

Bryggen skrev:Tak for alle de lyn-hurtige svar... i er sgu effektive herinde :)

Jeg er lige stærk i alle mine øvelser for bryst(og andet) i hver side... så styrkeforholdene er fuldstændig ens...

Har nu prøvet i en længere periøde at køre decline bænk med db.. Det eneste der er sket ved dette er, at min "bundlinje" af hvert bryst er blevet mere markeret :x ...

Men i mener at det vil udligne sig med tiden...??

Er blevet en smule skeptisk nu :(

Men er sQ villig til at prøve forskellige metoder..!

Har også for mig selv tænkt... "underligt der ikke er andre der har haft samme problem, som på en eller anden måde har fået det gjort mindre asymmetrisk, som vælger at poste sin fremgang"... Det giver mig altså en ret så dårlig motivation til at blive ved.. forstå mig ret :(

Synes fandme det er ærgeligt, for brænder virkelig for dette..

på nippet til denne smiley :cry: men, men, men lader mig ikke slå helt ud endnu... :wink:

Faktum... Kom nu en eller anden med de vise ord "Det KAN lade sig gøre" :)

man kan jo SAGTENS få et rigtigt flot bryst selvom det er asymetrisk det handler bare om at få så meget muskelmasse på så muligt. og ville sige at så tydeligt er det sku heller ikke. det er ofte en selv som gør det tydligere end der fordi du kigger på det hverdag :)

Styrkeliste

Det kan ikke lade sig gøre at ændre den genetiske form på en muskel. Du kan fylde mere masse på den, du kan cutte den (kroppen) i bund. Men ændre dens oprindelig form/struktur kan du ikke
Månedens skribent: December 2007

cj8000 skrev:Det kan ikke lade sig gøre at ændre den genetiske form på en muskel. Du kan fylde mere masse på den, du kan cutte den (kroppen) i bund. Men ændre dens oprindelig form/struktur kan du ikke

Da jeg selv mener dette er det korrekte svar, ville mit spg. så være om hva du tror ville give bedste resultat... at fyrre op for massen, eller cutte ned...

Her mener jeg visuelt for andre.. hvornår ville man lægge mest mærke til forskellen.. en fyr med stor masse eller en lean fyr med markerede muskler.. forstå mig ret :wink:
Stå gerne i skyggen...

Bryggen skrev:
cj8000 skrev:Det kan ikke lade sig gøre at ændre den genetiske form på en muskel. Du kan fylde mere masse på den, du kan cutte den (kroppen) i bund. Men ændre dens oprindelig form/struktur kan du ikke

Da jeg selv mener dette er det korrekte svar, ville mit spg. så være om hva du tror ville give bedste resultat... at fyrre op for massen, eller cutte ned...

Her mener jeg visuelt for andre.. hvornår ville man lægge mest mærke til forskellen.. en fyr med stor masse eller en lean fyr med markerede muskler.. forstå mig ret :wink:

Jeg tror også der er tale om en genetisk "defekt". Forskellen vil efter min mening stå mest tydeligt frem, hvis du cutter ned uden at have en specielt god muskelmasse. Hvis du derimod øger muskelmassen markant, så vil det jævne problemet lidt ud.
Månedens skribent: Oktober 2007
Redaktør

Reputation point: 173

Styrkeliste
- Bænkpres: 206.00
- Squat: 250.00
- Dødløft: 272.00

Thomas Jagd skrev:
Bryggen skrev:

Jeg tror også der er tale om en genetisk "defekt". Forskellen vil efter min mening stå mest tydeligt frem, hvis du cutter ned uden at have en specielt god muskelmasse. Hvis du derimod øger muskelmassen markant, så vil det jævne problemet lidt ud.

Enig med Thomas.

Og tror sku mest det dig selv der ligger mærke til det. 9 ud af 10 vil aldrig tænke over det :)
Månedens skribent: December 2007

Thomas Jagd skrev:
Bryggen skrev:

Tak for de opmundrende ord begge 2... :)

Skal lige forstå DIN mening 100%. Du mener at hvis der kommer MERE masse på UDEN at cutte vil det se mindre synligt ud, eller mener at der skal MERE masse på og så på CUT ?? :wink:

Og ja cj8000, håber du har ret... kan ikke rigtig lide at spørge folk.. :roll:
Stå gerne i skyggen...

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster