Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1120
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1118

Følg bodybuilding.dk på

At ligge i kcal overskud

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej BB.dk

Jeg forsøger at ligge i kcal overskud da jeg er i gang med at bulke, men føler jeg nemt får uren hud når jeg spiser meget, er dette blot et tegn på at jeg spiser usundt i mit kcal overskud eller er det stortset umuligt at undgå uren hud når man bulker?

Nu skal uren hud ikke forstås som bylder osv. hehe, langt fra bare rolig men tænker mere på at jeg nemmere får bumser og samtidig også får nogle lille fedtknopper rundt omkring.
No pain, no gain.

Reputation point: 0

Geografisk sted: Klokkerholm

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Igennem en lang årrække har man ikke kunnet påvise, at den mad vi spiser har indflydelse på udviklingen af akne. Det er altså stadig en skrøne, at chokolade, chips og fed mad giver bumser.
Men til forskel fra tidligere er der nu en omfattende undersøgelse, som understøtter flere patienters udsagn om, at glukose-rig kost og mælkeprodukter spiller en rolle, grundet det høje indhold af hormoner, for graden af akne.

Konklusion:
Hvis du ikke kan leve med lidt bumser hist og her under dit bulk må du jo stoppe. Lidt det samme gælder strækmærker, er man ikke villig til at ofre sig lidt bliver man samme sted for evigt! :)

Reputation point: 15

Træner her: S.A.T.S Frederiksberg Svømmehal

Styrkeliste
- Bænkpres: 10.00
- Squat: 20.00
- Dødløft: 30.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Ja okay, var os bare mere om det var grundet jeg spiste forkert under mit bulk eller om det simpelthen hører med :) - men tak for svaret, det er vel bare noget man må tage med hvis man ønsker at være swole :)
No pain, no gain.

Marn06 skrev:Ja okay, var os bare mere om det var grundet jeg spiste forkert under mit bulk eller om det simpelthen hører med :) - men tak for svaret, det er vel bare noget man må tage med hvis man ønsker at være swole :)

vi ved jo ikke hvad du spiser?
Jeg bruger håndvægte, som hverken du eller jeg kan løfte.
Brugeravatar

Reputation point: 35

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00

Kostplan: Vis kostplan

vi ved jo ikke hvad du spiser?

Nej men ville høre om det er normalt når man er i kcal overskud eller om det ikke har noget med ens kcal indtag at gøre og ud fra det be eller afkræfte hvorvidt det er min kost der er forkert eller om det er en kendt side effekt ved at ligge i kcal overskud.
No pain, no gain.

Udover at nogle er mere modtagelige overfor bumser end andre - så er det min klare overbevisning at et kcal overskud i sig selv ikke vil være skyld i bumser. Nok nærmere din kost sammensætning du reagerer på. Spis ordenligt, ingen der siger du skal hænge i nutella dåsen bare fordi du skal være i overskud
Houd's Multifunktionelle Logbog

90% af personlige trænere er tæt på ubrugelige. Overvej dit valg af evt. træner grundigt.

Reputation point: 55

Houd skrev:Udover at nogle er mere modtagelige overfor bumser end andre - så er det min klare overbevisning at et kcal overskud i sig selv ikke vil være skyld i bumser. Nok nærmere din kost sammensætning du reagerer på. Spis ordenligt, ingen der siger du skal hænge i nutella dåsen bare fordi du skal være i overskud

Det lyder godt :) - tak for svaret.
No pain, no gain.

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 28 gæster