Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1080
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1078

Følg bodybuilding.dk på

at skære alle kulhydrater væk, under vægttab

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

ja, vil starte med at ligge det sådan ud.

Har prøvet at tage muskelmasse på, det er vist også lykkes her de sidste 6 måneders tid..
Men da jeg ikke var helt tynd på daværende tidspunkt - er jeg det heller ikke nu, pga det overskud jeg har haft..

Og nu har jeg fået at vide, det vil være en god ide...
Jeg er 187 og vejer 86-87...
fedtprocent? pas.. desværre, den ligger nok omkring de 20%, efter en tang.. måske lidt mere.. instruktøren nægter at den er mindre end 20 såå :whistle:

Men det jeg glad for, pga det betyder at på de sidste 6 måneder ca, er jeg steget ca 6-7 kg uden at tage for meget fedt på.. pga min fedtprocent var 19% da jeg startede..
- og styrken er steget fint - så håber jeg har gjort rigtigt indtil videre..

Men da jeg bestilte en tid, i centeret, (da jeg kunne få det gratis) fik jeg at vide, at jeg skulle skære alle kulhydraterne væk...
Jeg fik et forslag til kosten, som lyder:
måltid 1: æg og bacon - skulle vist ikke være bange for at få lidt af den slags fedt.
måltid 2: æg og mandler
måltid 3: salat kød og mandler
måltid 4: æg/kød og salat
måltid 5: salat, kød og mandler
måltid 6: hytteost(150-200g) og mandler, måske lidt chokolade 80% og måske endda, et glas rødvin.
- foruden skal jeg jo tage vitaminer og proteiner, som nu også engang hører til træningen..

Men nu sidder jeg lidt og skal regne.. efter hvad jeg ved, så skal man ramme ca 2g protiner pr kg kropsvægt. - for stadig at opbygge muskelmasse. (jeg satser stadig på at stige lidt i muskelmasse, under vægttabet, da ja, det burde kunne lade sig gøre, når man har en fedtprocent på det jeg nu engang har - af hvad jeg har fået at vide)
Og fedt, det skal man gå efter at 20-25 % af ens totale kalorieindtag bør komme fra fedt..
Og derefter, af hvad jeg har kunne forstå, så skal det "bare" være kulhydraterne, man skal justere på, om man vil cutte, eller tage på..
Men jeg synes det virker svært..
Nu sidder jeg og roder med en kostplan... Den er "færdig" på den måde, at det er første gang jeg laver en helt selv, og, jeg har bevist ikke fået efter 2500 kcal (som jeg tror jeg skal have under mit cut) - pga så der plads, til at kan tilføje de vise ting, i har at sige til mig:D
(ps, skal sige, er ikke helt kendt med mængder endnu, hvad mad angår, så i må også sige, hvis det er for lidt mad:b - og ved måske godt at der er for mange proteiner O:) )

kostplan

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Direkte hjernedødt at skære alle kulhydrater væk IMO :-)
Husk du taber dig ved at have et lavere indtag end energiforbrug.. så om du spiser 100g carbs om dagen, gør dig ikke tyk.. Det er typen af carbs og hvornår du spiser dem :)

Jeg vil gætte på at du går død efter meget kort tid hvis du skærer dem helt væk... Min plan ser således ud;

kostplan
Min Logbog:http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t=11043&postorder=asc&start=0#168952
Status; Fullbody for fuld tryk
"If you put a snake and a mouse in a cage, with beer, you may expect they will have sex" Doug Heffernan
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 60.00
- Squat: 90.00
- Dødløft: 101.00

Logbog: Vis logbog

Men den var heller ikke helt færdig... der skal tilføjes ca 500 kcal :)

men skal jeg "bare" gå efter 40 40 20? i engergi balancen?
For så skal jeg skære lidt ned på proteinerne,
Og ret meget ned på fed'et..
Og op på kulhydraterne...

Logbog: Ingen logbog

Bimmer skrev:Direkte hjernedødt at skære alle kulhydrater væk IMO :-)
Husk du taber dig ved at have et lavere indtag end energiforbrug.. så om du spiser 100g carbs om dagen, gør dig ikke tyk.. Det er typen af carbs og hvornår du spiser dem :)

Jeg vil gætte på at du går død efter meget kort tid hvis du skærer dem helt væk... Min plan ser således ud;

Du har HELT fat i den lange ende der..
Houd's Multifunktionelle Logbog

90% af personlige trænere er tæt på ubrugelige. Overvej dit valg af evt. træner grundigt.

Reputation point: 55

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster