Har prøvet at tage muskelmasse på, det er vist også lykkes her de sidste 6 måneders tid..
Men da jeg ikke var helt tynd på daværende tidspunkt - er jeg det heller ikke nu, pga det overskud jeg har haft..
Og nu har jeg fået at vide, det vil være en god ide...
Jeg er 187 og vejer 86-87...
fedtprocent? pas.. desværre, den ligger nok omkring de 20%, efter en tang.. måske lidt mere.. instruktøren nægter at den er mindre end 20 såå
Men det jeg glad for, pga det betyder at på de sidste 6 måneder ca, er jeg steget ca 6-7 kg uden at tage for meget fedt på.. pga min fedtprocent var 19% da jeg startede..
- og styrken er steget fint - så håber jeg har gjort rigtigt indtil videre..
Men da jeg bestilte en tid, i centeret, (da jeg kunne få det gratis) fik jeg at vide, at jeg skulle skære alle kulhydraterne væk...
Jeg fik et forslag til kosten, som lyder:
måltid 1: æg og bacon - skulle vist ikke være bange for at få lidt af den slags fedt.
måltid 2: æg og mandler
måltid 3: salat kød og mandler
måltid 4: æg/kød og salat
måltid 5: salat, kød og mandler
måltid 6: hytteost(150-200g) og mandler, måske lidt chokolade 80% og måske endda, et glas rødvin.
- foruden skal jeg jo tage vitaminer og proteiner, som nu også engang hører til træningen..
Men nu sidder jeg lidt og skal regne.. efter hvad jeg ved, så skal man ramme ca 2g protiner pr kg kropsvægt. - for stadig at opbygge muskelmasse. (jeg satser stadig på at stige lidt i muskelmasse, under vægttabet, da ja, det burde kunne lade sig gøre, når man har en fedtprocent på det jeg nu engang har - af hvad jeg har fået at vide)
Og fedt, det skal man gå efter at 20-25 % af ens totale kalorieindtag bør komme fra fedt..
Og derefter, af hvad jeg har kunne forstå, så skal det "bare" være kulhydraterne, man skal justere på, om man vil cutte, eller tage på..
Men jeg synes det virker svært..
Nu sidder jeg og roder med en kostplan... Den er "færdig" på den måde, at det er første gang jeg laver en helt selv, og, jeg har bevist ikke fået efter 2500 kcal (som jeg tror jeg skal have under mit cut) - pga så der plads, til at kan tilføje de vise ting, i har at sige til mig:D
(ps, skal sige, er ikke helt kendt med mængder endnu, hvad mad angår, så i må også sige, hvis det er for lidt mad:b - og ved måske godt at der er for mange proteiner
)