Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1015
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1012

Følg bodybuilding.dk på

At være forsigtig

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Når I er lige i slutningen af et meget tungt sæt bænkpres med håndvægte, hvordan kommer i så af med vægtene uden at lave overdreven larm og nærmest tabe dem mod gulvet? :?
Det er nemlig hvad jeg har gjort, for har på ingen måde ikke krafter til at placere dem på lårene efter sættet er endt, som jeg har set nogen gøre.

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Sænker dem ned til skuldrene, lader dem fortsætte mod gulvet mens jeg sætter mig op og bruger min kropsvægt som kontravægt og lader dem derefter droppe roligt til gulvet i tempo som mine biceps kan holde til. Lidt larm kan ikke undgås, men hvis du træner et sted hvor der ses skævt til bare at kyle vægtene fra dig - så er det en rimelig fremgangsmåde. Er der lagt nogle ordentlige gummimåtter ud, så bare drop dem.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

Kostplan: Ingen kostplan

A Menace To Chicken skrev:Sænker dem ned til skuldrene, lader dem fortsætte mod gulvet mens jeg sætter mig op og bruger min kropsvægt som kontravægt og lader dem derefter droppe roligt til gulvet i tempo som mine biceps kan holde til. Lidt larm kan ikke undgås, men hvis du træner et sted hvor der ses skævt til bare at kyle vægtene fra dig - så er det en rimelig fremgangsmåde. Er der lagt nogle ordentlige gummimåtter ud, så bare drop dem.

Aha :)

Føler også en vis skyld, da jeg er med til langsomt at ødelægge håndvægtene på den måde jeg bærer mig ad nu. Må prøve at lave din version der næste gang.

Reputation point: 0

Visible Ghost skrev:
A Menace To Chicken skrev:Sænker dem ned til skuldrene, lader dem fortsætte mod gulvet mens jeg sætter mig op og bruger min kropsvægt som kontravægt og lader dem derefter droppe roligt til gulvet i tempo som mine biceps kan holde til. Lidt larm kan ikke undgås, men hvis du træner et sted hvor der ses skævt til bare at kyle vægtene fra dig - så er det en rimelig fremgangsmåde. Er der lagt nogle ordentlige gummimåtter ud, så bare drop dem.

Aha :)

Føler også en vis skyld, da jeg er med til langsomt at ødelægge håndvægtene på den måde jeg bærer mig ad nu. Må prøve at lave din version der næste gang.

De skulle gerne kunne tåle lidt tæv, det er trods alt svejset støbejern vi har med at gøre. Men derfor kan man selvfølgelig godt udvise en smule konduite.

:mrgreen:
Brugeravatar

Jeg slutter mit sæt ved lock out, dvs strakte arme, og så læner jeg mig fremad mens jeg tager benene op så håndvægtene rammer lige over min knæ. Så bliver det en fin glidende bevægelse.

Kylling: faktisk har jeg tit oplevet at håndvægtsstangen er bøjet lidt hvis folk hele tiden smadrer vægten i gulvet på højkant :evil:
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Dingo skrev:Jeg slutter mit sæt ved lock out, dvs strakte arme, og så læner jeg mig fremad mens jeg tager benene op så håndvægtene rammer lige over min knæ. Så bliver det en fin glidende bevægelse.

Kylling: faktisk har jeg tit oplevet at håndvægtsstangen er bøjet lidt hvis folk hele tiden smadrer vægten i gulvet på højkant :evil:

Lidt tæv.. - jeg sagde lidt tæv.

:cool:

.. men din version er slet heller ej dum, den kræver blot at man kan få den sidste rep op til lockout.
Brugeravatar

jeg har lavet dingo's version selv når jeg har ramt failure og ikke er kommet helt op, man skal bare være hurtig så. :) and watch the balls guys.
Imellem 'klog' og 'smart' skal der betales bompenge i form af tæsk!

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 3.00
- Squat: 1.00
- Dødløft: 2.00

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster