Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1334
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1332

Følg bodybuilding.dk på

avocado

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Jeg har op til flere gange nu oplevet at mine avocadoer er helt uspiselige når man køber dem fra indkøbscenteret (bilka, føtex, nette osv) og man skal vente op til 1 uge før de er klar til at blive spist. Men ikke nok med det, så nogen gange er de stadig hårde efter en uge, selvom de er ved at være overmodne (hvordan det kan lade sig gøre ved jeg ikke)

Pointen er, at have avocado i sin kostplan for sundt fedt er problematisk, da det faktisk er en sjællenhed at de kan spises...

Hvis nogen af jer har gode erfaringer med avocadoer, f.eks. om i køber dem et andet sted må i gerne sige til, fordi jeg kan ikke regne med dem fra indkøbscenterne...

Reputation point: 5

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

RippedInFourWeeks skrev:Jeg har op til flere gange nu oplevet at mine avocadoer er helt uspiselige når man køber dem fra indkøbscenteret (bilka, føtex, nette osv) og man skal vente op til 1 uge før de er klar til at blive spist. Men ikke nok med det, så nogen gange er de stadig hårde efter en uge, selvom de er ved at være overmodne (hvordan det kan lade sig gøre ved jeg ikke)

Pointen er, at have avocado i sin kostplan for sundt fedt er problematisk, da det faktisk er en sjællenhed at de kan spises...

Hvis nogen af jer har gode erfaringer med avocadoer, f.eks. om i køber dem et andet sted må i gerne sige til, fordi jeg kan ikke regne med dem fra indkøbscenterne...

Prøv at se om indkøbscentrene reklamere for modne avocado da de gerne vil sælge de modne til højeste pris i netop deres indkøbs kæde.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog

http://kristinasmadunivers.blogspot.dk/2012/01/fa-din-avocado-moden-i-ovn-eller.html

Prøv og kig der, der står noget med at man kan bage dem i ovnen, eller man kan ligge dem sammen med tomater, det skulle fremme modningen.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster