Jeg har i et år nu fulgt dette fantastiske program og det giver også super resultater, når man kombinere det med kost..
Dog er jeg nået til et punkt hvor jeg føler det blir lidt trivielt.. Jeg syntes jeg mangler lidt flere arm øvelser, derfor har jeg tilført en øvelse på hhv. Biceps/triceps mere.. Udover det er jeg begyndt på at køre lidt andre øvelser på de forskellige dage, fx på ben dage kan jeg istedet for benpress finde på at køre walking L, eller tage en hel dag med udelukkende maskiner, på bryst dage kan jeg nogle gange køre flyes istedet for Press. I sidste uge kørte jeg på skulder dage 1 dag med side og en med bagskulder.. Alt dette er udelukkende for at få mere motivation, så det ikke blir så trivielt.. Mit spørgsmål er så om det er ok, selv at forsøge med nye øvelser, hvis man stadig træner de forskellige muskelgrupper på de rigtige dage, jeg træner jo stadig ben på bendage bare ikke med de samme øvelser som B2B II har.? Kan jeg selv modificere det på denne måde?
Ellers har jeg overvejet at køre en muskel gruppe pr. Træningspas, men jeg ved ikke om det er bedre at køre B2B II nogle år endnu?
Stats på basis øvelser (rekord med fuld ROM):
Dødløft - 140 kg
Squat - 100 kg
Bænkpress - 80 kg
På forhånd tak