Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1311
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1308

Følg bodybuilding.dk på

Back to basic eller max ot

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Er igen igang med b2b efter en god tid med programmet max ot, men hold op syntes b2b er pisse hård i forhold til max ot og ville hellere tilbage til max ot, men følte ikke at max ot gav mig noget masse på bryst, men meget masse på ben..... Mit spørgsmål er så hvis jeg igen køre b2b hvor lang er pausen mellem sættene 1 el 2 min..?.. Nu hvor jeg var så glad for max ot er det så dumt at skifte program kunne så godt lide at det kun tog mig en lille time hver dag undtagen weekend at køre max ot igennem, men ked af at der ikke kom masse på bryst, kunne man lave lidt om på max ot så der måske kom to bryst dage ind....?... For hvis jeg kan få mere masse på bryst så vil jeg helt klart tilbage til MAX OT.....
Sidst rettet af abcd1234 29. mar 2012, 20:18, rettet i alt 1 gang.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

abcd1234 skrev:Er igen igang med b2b efter en god tid med programmet max ot, men hold op syntes b2b er pisse hård i forhold til max ot og ville hellere tilbage til max ot, men følte ikke at max ot gav mig noget masse på bryst, men meget masse på ben..... Mit spørgsmål er så hvis jeg igen køre b2b hvor lang er pausen mellem sættene 1 el 2 min..?.. Nu hvor jeg var så glad for max ot er det så dumt at skifte program kunne så godt lide at det kun tog mig en lille time hver dag undtagen weekend at køre max ot igennem, men ked af at der ikke kom masse på bryst, kunne man lave lidt om på max ot så der måske kom to bryst dage ind....?... For hvis jeg kan få mere masse på bryst så vil jeg helt klart tilbage til MAX OT.....

Hvis du virkelig vil have noget masse på kroppen, skulle du måske ikke altid vælge det valg der var nemmest for dig, og som tager "en lille time". Efter min erfaring er Back 2 Basics overhovedet ikke hårdt ift. så mange andre programmer.
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark

Styrkeliste
- Bænkpres: 122.50
- Dødløft: 185.00

Logbog: Vis logbog

Jeg køre selv programmet PT.
Det med at det er hård, er jo hvad man selv lægger i det, hvis man vil have det hårdt bliver det hårdt. Hvis ikke, så bliver det ikke.
Det med at det tager lang tid, jeg plejer at køre en bryst/skulder/triceps dag på en time ca. Men hvis vi snakker ben/ryg/biceps, så kan det godt tage en del længere tid for mig, da der jo er både squat og dødløft på samme dag.
Og lige til sidst, så ja, det er hårdt og det skal det være, det kommer ikke af sig selv.

YOU GOTTA DO WHAT YOU GOTTA DO!

PS: Pauserne, ja i de tre store, kan du godt holde 2 min pause. Men heller ikke mere end 2 min. :hihi:
It's not how you start, but how you finish!
Smut et kig forbi loggen, smiled-s-log-t56838.html

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 160.00

Logbog: Vis logbog

Ok så går i virkelig til den, jeg kan bare ikke køre det igennem under en time.....

Køre selv B2B og ja det er sku hårdt hvis man gir sig selv fuldt ud i hvert sæt, holder selv 2 min mellem hvert sæt i de tunge, nogen gange 3 min hvis jeg stadig ik er klar på endnu et løft, det handler mest af alt om hvorvidt din krop er klar til endnu et løft og ik om du lige har holdt 1 min mellem hvert sæt, mindre øvelser kan man jo så holde lidt kortere pauser. husk no pain no gain :)
Brugeravatar

Reputation point: 20

Træner her: FitnessDK Slagelse
FitnessDK Gentofte

Styrkeliste
- Dødløft: 170.00

Galleri: Vis galleri (3)

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster