Efter utallige nattetimer herinde, fik jeg endeligt besluttet mig at oprette en log.
lidt baggrund:
Jeg begyndte at styrketræne for godt et år siden (efterskole), og på de første 6 måneder gik jeg fra at veje 68 til at være helt oppe og runde 82+, dog blev det juleferie og jeg tabte mig et par kilo. Dengang vidste jeg ikke så meget om styrketræning, og det var i virkeligheden kun de helt basale muskelgrupper der blev trænet - bænk bl.a. - da var jeg steget fra cirka 50 i maks til omkring de 80.
Efter jul begyndte jeg at sætte mig lidt mere ind i kroppens anatomi, og hvordan de forskellige de forskellige muskelgrupper havde indflydelse på kroppen hvis de blev overtrænet eller trænet, så kroppen blev skæv.
At jeg gik på efterskole har blandt andet betydet jeg ikke selv har kunnet styre proteinindtaget, så har altid sørget for at spise rigeligt med kød, fisk og andre godter der blev serveret.
Som (måske) den eneste herinde spiller jeg badminton udover at styrketræne, det er mesterrække, så rimelig seriøst, og det var også på grundlag af det jeg i første omgang kom på efterskole.
At jeg tog på i vægt har betydet meget for mit spil, bl.a. at jeg er blevet meget langsomere og har måttet omlægge meget teknisk i min spillestil. Jeg har derfor valgt jeg vil cutte hele sommerferie, og indtilvidere går det rigtig godt. Da jeg sluttede på efterskolen vejede jeg omkring 80, og var lige oppe og kysse de 100 kg i bænkpres samt cirka 130 i dødløft (1 rep).
Hva sker der, og hvad er der sket i loggen, indtil nu?
Cut
Dekon
Deload
HST
Ugeprogram under HST:
Mandag: Styrke
Tirsdag: Badminton
Onsdag: Styrke
Torsdag: badminton
Fredag: Styrke
Lørdag: Stævne/holdkamp, hvis tid og lyst intervaller i skive - dét er virkelig et helvede
. evt. også offday!
Søndag: Chiiiil
* Hvis jeg i løbet af noget tid finder ud af jeg godt vil have mere fritid bliver programmet ændret, fx kan jeg styrke søndag, tirsdag og torsdag, for at skåne mandag/onsdag/fredag.
Kost!
Jeg æder som et svin. Det har indtil nu kunne dække mit behov. hvis jeg føler for det kommer der måske lidt valle indover.
** Mit HST-Program skulle gerne ligge uploadet her!

Ja, det burde jeg da vidst have gennemskuet