Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Legend skrev:Hvis det føles underligt i skuldrene i en bundposition under nitterne, er det fordi du ikke spænder ordentligt op. Et godt opspænd vil fixe det problem.

kvaaen skrev:Måske jeg skulle prøve Decline istedet for flat. Så køre Decline og Incline. Det burde stimulere det samme jo.
SYntes at huske at det hjalp på mine skuldre dengang jeg prøvede det.

kvaaen skrev:Måske jeg skulle prøve Decline istedet for flat. Så køre Decline og Incline. Det burde stimulere det samme jo.

Legend skrev:kvaaen skrev:Måske jeg skulle prøve Decline istedet for flat. Så køre Decline og Incline. Det burde stimulere det samme jo.
Du kunne også bare lære at bænke.

Hippo skrev:Smid en video op med nogle tunge kg på, så kan det være det viser sig hvis du gør noget galt.

Comedian skrev:Det er et spørgsmål om prioritering.
Hvis du er tilfreds med at træne to andre øvelser, fordi de virker her og nu, så fint.
Vil du gerne bænkpresse kommer du ikke uden om at lære teknikken ordentligt, lære hvordan du skal løfte og eventuelt blive tjekket igennem i forhold til hvorfor du får ondt i skuldrene, for at undgå problemer senere hen.

Comedian skrev:Nej, dine resultater kan sikkert være lige så gode fra decline. Det er, som jeg skrev før, primært et spørgsmål om
1) Din lyst til at køre netop dén øvelse
2) Dit behov for at få fikset de ting, der giver dig problemer med bænkpres

kvaaen skrev:Comedian skrev:Nej, dine resultater kan sikkert være lige så gode fra decline. Det er, som jeg skrev før, primært et spørgsmål om
1) Din lyst til at køre netop dén øvelse
2) Dit behov for at få fikset de ting, der giver dig problemer med bænkpres
Tusind tak for svaret. Vil egentlig gerne kunne bænke ordenligt. Jeg tror når jeg har mulighedet at få det optaget gør jeg det og uploader det. Hvilken "vinkel" skal det være fra for at kunne se om det er udført ordenligt?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster