så ville jeg høre om jeg sku køre Incline med BB 2 gange om ugen eller tage en maskine der passer i stedet.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Ronzefar skrev:Jeg har fået et problem, jeg kører både incline BB og DB i mit program men nu er det blevet sådan at DB`S er blevet for "lette" til mig de går nemlig kun til 30 kg i FDK i Hjørring.![]()
så ville jeg høre om jeg sku køre Incline med BB 2 gange om ugen eller tage en maskine der passer i stedet.

Hill skrev:Ronzefar skrev:Jeg har fået et problem, jeg kører både incline BB og DB i mit program men nu er det blevet sådan at DB`S er blevet for "lette" til mig de går nemlig kun til 30 kg i FDK i Hjørring.![]()
Helt sikkert 2 gange BB om ugen - maskiner sucks![]()
Men hvordan ser dit program ud i øvrigt?

Bork skrev:Du kan se det i min log![]()
Men jeg er en stor fan af DB's

Bork skrev:Du kan øge dine sæt i BB BP og BB INC BP.
Eller skifte center ;)

Hill skrev:Bork skrev:Du kan se det i min log![]()
Men jeg er en stor fan af DB's
Ja men den mulighed har du jo ikke skriver du

Ronzefar skrev:Bork skrev:Du kan øge dine sæt i BB BP og BB INC BP.
Eller skifte center ;)
Havde os tænkt på det med at skifte center men udover de små håndvægte er jeg meget tilfreds med mit center.

Hill skrev:Hvis du ellers er glad for centret kunne du jo prøve, at høre dem om de ikke kunne investere i et sæt håndvægte hvor man selv kan sætte skiver på - lidt besværligt, men man kan leve med det.

Bork skrev:Ronzefar skrev:Bork skrev:Du kan øge dine sæt i BB BP og BB INC BP.
Eller skifte center ;)
Havde os tænkt på det med at skifte center men udover de små håndvægte er jeg meget tilfreds med mit center.
Så ville jeg klart øge sæt i BB BP og INC BB BP, hvis du keder dig med det kan du køre både normal og inc flyes eller pec deck flyes.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 64 gæster