Hej med jer...
Egentligt har jeg helvedes meget jeg gerne vil sige, men jeg korter det lidt ned, så i ikke kører død i indlægget !! Jeg må sgu give taler ret, når han spørger om siden er blevet en kaffeklub,,,,Jeg vil være lidt provokerende og gå endnu længere og kalde siden en sypige stue med en overvægt af totalt ligegyldige off topic tråde, så kan man jo sige at kan man ikke lide lugten i bageriet kan man bare fordufte. Men det vil jeg ikke, for jeg har et håb på at siden kommer op på et niveau som den har været engang. Har fulgt siden gennem en del år og har dog også bidraget med tråde også off topic emner, af den simple grund at jeg ikke har en dyt forstand på det siden egentligt burde handle om, nemlig Bodybuilding.Jeg træner selv nu for at tabe mig, men syntes på trods af min måske lidt høje alder i forhold til flertallet herinde, at siden har skubbet til mig , i form at virkeligt gode indslag, videoer og tråde, dog i datid, for guder hvor jeg savner de gode indlæg der har været.
Jeg syntes at BB.DK er gået mere end totalt i stå, og jeg troede ellers udfra det jeg har kunnet følge med i at siden skulle blive mere aktiv, når der kom en afklaring på forskellige ting fra ledelsen, men jeg ved ikke om det er gået forbi min lange næse, men jeg har ikke set noget på skrift endnu !!?? og det er fanme synd for siden kunne blive et eldorado for os der dyrker vores krop.
Jeg undre mig hver gang jeg kommer ind på siden, for hvad er gået galt siden at det kører hen i det uvisse og med praktisk talt ikke ret mange trænings relaterede indlæg.
Jeg ved ikke engang om jeg kan tillade mig at brokke mig, for jeg har ikke selv bidraget, af den simple grund, at jeg så ikke ved hvad jeg skriver om, men det er der bestemt flere her på bordet der kunne ændre, med at gøre siden positivt mere livlig, der er flere af jer der har den fornødne viden til at bidrage med gode tråde, hvorfor kommer i ikke på banen mere ?? Og hvorfor er der ikke et udspil fra sidens skabere om hvad BB.DK skal være og hvordan det skal køre videre ??
Jeg syntes det er skide synd at siden er blevet det den er i dag !!! Og jeg håber den vil komme tilbage til gamle tider igen !!
MVH. Klaus