Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

KlausFaxe skrev:Ja, haserne er nemlig lidt for modtagelige generelt ved de fleste øvelser med ext over hoften, forståeligt nok jo. Især ved fx stivbenet død også ja.
Hip trusters har jeg aldrig kørt. Tak for forslaget, hr. Bay

Bay skrev:KlausFaxe skrev:Ja, haserne er nemlig lidt for modtagelige generelt ved de fleste øvelser med ext over hoften, forståeligt nok jo. Især ved fx stivbenet død også ja.
Hip trusters har jeg aldrig kørt. Tak for forslaget, hr. Bay
Jeps, og især hvis knæene er relativ ekstenderede for så er der træk på haserne fra distal ende i forvejen. Så øvelser som hip thrusteres og glute bridges, hvor haserne er forkortede ved en knæ fleksion, vil der være mere arbejde lagt over på glutes.

Bay skrev:Jeg ville dog hellere sætte fødderne en lille smule længere frem. Jeg synes vægten kommer meget på forfoden og knæene sejler rundt ved hende kvinden.
Så vil jeg hellere gøre som Martin Rooney:

KlausFaxe skrev:
Death march ser ond ud. Har du erfaringer med den? Ka du få den til at bide i røven inden haserne sætter ud?
Reverse hypers: Godt bud. Ska også prøves!
Tak!

KlausFaxe skrev:Bay skrev:Jeg ville dog hellere sætte fødderne en lille smule længere frem. Jeg synes vægten kommer meget på forfoden og knæene sejler rundt ved hende kvinden.
Enig i at hendes knæ ik har den pæneste bane.
Har ingen erfaringer med den endnu jo, men tænker bare at man giver haserne bedre arbejdsbetingelser ved at lade dem få en udgangsstilling hvor de er let forlængede. Og om de så ikke er svært at få glutten til at arbejde mest, hvis haserne i forvejen har tendens til at tage over...
Tænker om man ku lege lidt med noget let udad.rotation for at inervere glutten mere...

jvd skrev:KlausFaxe skrev:
Death march ser ond ud. Har du erfaringer med den? Ka du få den til at bide i røven inden haserne sætter ud?
Tak!
bestemt gode erfaringer med den, og masser af onde doms. bider lige i røven, du kan evt prøve at strække godt ud i haserne før du laver den.

Bay skrev:Jeg ville dog hellere sætte fødderne en lille smule længere frem. Jeg synes vægten kommer meget på forfoden og knæene sejler rundt ved hende kvinden.

KlausFaxe skrev:jvd skrev:KlausFaxe skrev:
Tak!
bestemt gode erfaringer med den, og masser af onde doms. bider lige i røven, du kan evt prøve at strække godt ud i haserne før du laver den.
Okay, lyder godt. Hvad er dine tanker ift. at strække haserne inden?

jvd skrev:inaktivere dem en smule hvis de har en tendens til at lave alt arbejdet. jeg har ikke noget at bygge det på udover egen erfaring.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster