Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

the-QB skrev:Hvordan ser dit fullbody ud med hensyn til ben ? hvilke øvelser, samt reprange kører du

the-QB skrev:Okay
Du kan dele din bentræning op i to, sådan at du den ene dag har squat + stiff legged deads, og den anden dag har Dødløft + lunges
DL og SQ er med 5x5, og så 3-4x8-10 i den anden øvelse
så har du de to første øvelser, og så kan du bare køre overkroppen, som du ellers har planlagt..

method skrev:the-QB skrev:Okay
Du kan dele din bentræning op i to, sådan at du den ene dag har squat + stiff legged deads, og den anden dag har Dødløft + lunges
DL og SQ er med 5x5, og så 3-4x8-10 i den anden øvelse
så har du de to første øvelser, og så kan du bare køre overkroppen, som du ellers har planlagt..
Altså du mener mandag f.eks. er det Squat og stiff leg deads og så onsdag droppe squat og så kører Dødløft og lunges eller lying leg crunch? og så fredag som mandag?![]()

method skrev:Mente lying leg curls
http://www.exrx.net/WeightExercises/Ham ... gCurl.html
lunges er nemlig ikke lige min kop te, så vil gerne undgå dem?

method skrev:Mente lying leg curls
http://www.exrx.net/WeightExercises/Ham ... gCurl.html
lunges er nemlig ikke lige min kop te, så vil gerne undgå dem?

method skrev:QB: ja jeg ser hvad du mener og tusind tak for inspirationen, helt klart noget ved
Bay: KV DL = normal DL?(føler mig dum)

Bay skrev:Der er ingen grund til at føle sig dum - jeg kunne bare have udtrykt mig mere klart![]()
Men ja, KV = Konventionel = almindelig dødløft med "smal" stand. Der findes også SU DL, som er sumo dødløft, men den skal du ikke bruge til noget, hvis du træner for masse
- men ok takker - det er sku helt klart noget jeg vil starte med fra på mandag!! super, og god lørdag aften 
X skrev:Jeg synes altså goodmorning rammer ekstramt godt i baglårene. Bliver ofte rigtig godt øm et par dage efter goodmornings, syners det er en super øvelser når man lige lærer at køre den så man ikke skader ryggen.

the-QB skrev:X skrev:Jeg synes altså goodmorning rammer ekstramt godt i baglårene. Bliver ofte rigtig godt øm et par dage efter goodmornings, syners det er en super øvelser når man lige lærer at køre den så man ikke skader ryggen.
GMs rammer stort set det samme som rumænsk DL/stifflegged dl, så det er meget en smagssag, hvilken man bruger .. jeg skifter selv mellem Rumænsk DL og GMs ..

Kørte ikke andet end squat til ben, men det virkede fint for mig..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster