Jeg træner selv i Frederikssund - Enjoy Fitness.. Jeg har aldrig selv været ude for dette, men læs følgende!! :-)
- Jeg var tilfældigvis tilstede denne morgen, så vidt jeg husker var det om morgenen.. Jeg så hele episoden: Jeg kan sagtens forstå mandens(ham med de mange tatoos) reaktion, eftersom du var lidt for smart i din attitude.. 1.. Du er 15 år, og overvægtig, lettere buttet, men du går som en der er 20, og en kæmpe bride, med dine arme helt ude til hver side... 2.. Du kiggede ikke kun DUMT på ham, men generelt, som sagt var din attitude ret for smart i det tråds din størrelse samt din alder.. Og i et center efter min mening, skal man IKKE spille smart, gå rundt med sine arme, bredt ud til hver side, samt kigge dumt, og spille smart. Der skal man koncentere sig om at træne, længere er den ikke...:-) - Så jeg synes denne debat, er lukket.. Jeg ville i hvert fald mene du selv er 100% skyld i det.. Men hvis du gerne vil gå så langt med en politi anmeldelse, vil jeg bare sige, at jeg har set episoden, og mig kan man også se på de mange kameraer, MEN man kan også se episoden... Og nu ved jeg tilfældigvis godt hvem du er da jeg har set dig et par gange før, i centeret samt rundt omkring i frederiksund fx på stationen osv. Jeg er venner med mange forskellige typer fra frederikssund samt stenløse, og hvergang vi tilfældigvis lige støder ind i netop dig, kommer den !@#$%^&* fra vennerne: Se ham den lille lort, hvorfor skal han spille så smart? Hvor gammel er han 14, eller hvad? - Så jeg tror primært du skal ændre din attitude en smule, hvis ikke meget! - Fordi at gå rundt i stort tøj, kigge dumt på folk, spille smart, og tro man er 4 meter bred, og 4 meter høj.. Men at man i virkeligheden er som du nævner 15 år gammel, og ja lettere overvægtig, og som det viser sig her på debatten en kæmpe kylling
- Dette er ikke nogen ondsindet kommentarer, blot en kommentarer af hvad jeg har oplevet.. Og nærmere en hjælp til dig! ;-)- Benjamin!!
Diskussion flyttet fra Off-topic
/TC

..