http://www.precisionnutrition.com/membe ... hp?t=10718

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Men synes alligevel det er det værd.

incognito skrev:jeg forstår ikke den helt vilde falden på halen for ham. Jeg kan ihvertfald godt blive lidt træt af at han så ofte skriver om ting som om det er meget konkret viden. Det meste af det er gisninger og gæt og meget lidt af det er viden. Misforstå mig ikke, det kan godt være at han har ret, men så synes jeg ofte han burde præsentere det i højere grad som om det var noget han syntes eller havde prøvet....

incognito skrev:jeg forstår ikke den helt vilde falden på halen for ham. Jeg kan ihvertfald godt blive lidt træt af at han så ofte skriver om ting som om det er meget konkret viden. Det meste af det er gisninger og gæt og meget lidt af det er viden. Misforstå mig ikke, det kan godt være at han har ret, men så synes jeg ofte han burde præsentere det i højere grad som om det var noget han syntes eller havde prøvet....

Matt skrev:incognito skrev:jeg forstår ikke den helt vilde falden på halen for ham. Jeg kan ihvertfald godt blive lidt træt af at han så ofte skriver om ting som om det er meget konkret viden. Det meste af det er gisninger og gæt og meget lidt af det er viden. Misforstå mig ikke, det kan godt være at han har ret, men så synes jeg ofte han burde præsentere det i højere grad som om det var noget han syntes eller havde prøvet....
Jeg synes han er enormt god til at forklare så almindelige mennesker kan forstå hvad han siger og mener. Mange ville nok falde af eller falde i søvn hvis han gennemkig samme emner med en mere udbredt videnskabelig metode.
Synes du der mangler evidens for hans metoder da?

Onkel Morfar skrev:Incognito > Hvilke udtalelser synes du han har ret i? I det følgende klip med Fanny Kiefer

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster