Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1130
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1128

Følg bodybuilding.dk på

Bigger stronger faster

Udskriv emne

Diskussion af doping og konsekvenserne heraf

Tilbage til Doping

Bigger stronger faster, jeg så den igår for anden gang og så læste jeg lige de indlæg som er rundt her på forumet, der er en masse om det er fake og om det er en god eller dårlig film men det der slår mig mest er at chris bell`s bror tager lidt mere end vitaminer og han siger det også på åben skærm samt hans mentor siger han har brugt det i 36 år, så tænker jeg hvor er Wada eller hvem der skal holde øje med det, jeg ved godt det ikke er en ren sport men helt ærlig hvis man kan åbenlyst prale med det uden det har nogen form for konsekvenser så er den sport lige til at lukke op og skide i(beklager mit ord valg)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Morten1234 skrev:Bigger stronger faster, jeg så den igår for anden gang og så læste jeg lige de indlæg som er rundt her på forumet, der er en masse om det er fake og om det er en god eller dårlig film men det der slår mig mest er at chris bell`s bror tager lidt mere end r og han siger det også på åben skærm samt hans mentor siger han har brugt det i 36 år, så tænker jeg hvor er Wada eller hvem der skal holde øje med det, jeg ved godt det ikke er en ren sport men helt ærlig hvis man kan åbenlyst prale med det uden det har nogen form for konsekvenser så er den sport (beklager mit ord valg)

Ja han siger han har taget og stadig tager AAS..!!

men hvad så med Bodybuilding.! det er da heller ikke kun vitamine-piller de tager/taget

og OL der er da os nogen der bruger AAS og i cykel sport er der da os nogen der bruger en eller anden form for AAS!!

"så er alle sports lige til at lukke op og skide i" :D
light weight!!! NO PAIN!!! NO GAIN!!!

Ronnie´s program
http://www.bsnonline.net/teambsn/team_t ... Data=train

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 180.00

bsn-pump3r skrev:
Morten1234 skrev:Bigger stronger faster, jeg så den igår for anden gang og så læste jeg lige de indlæg som er rundt her på forumet, der er en masse om det er fake og om det er en god eller dårlig film men det der slår mig mest er at chris bell`s bror tager lidt mere end r og han siger det også på åben skærm samt hans mentor siger han har brugt det i 36 år, så tænker jeg hvor er Wada eller hvem der skal holde øje med det, jeg ved godt det ikke er en ren sport men helt ærlig hvis man kan åbenlyst prale med det uden det har nogen form for konsekvenser så er den sport (beklager mit ord valg)

Ja han siger han har taget og stadig tager AAS..!!

men hvad så med Bodybuilding.! det er da heller ikke kun vitamine-piller de tager/taget

og OL der er da os nogen der bruger AAS og i cykel sport er der da os nogen der bruger en eller anden form for AAS!!

"så er alle sports lige til at lukke op og skide i" :D

Jeg tror lige du skal læse det jeg har skrevet en gang til, for jeg er ikke blåøjet, jeg ved godt at der er misbrug i næsten alt sport og det var ikke det som jeg har ondt i røven af ,men at man kan prale af det på en film og uden det har nogen form følger, that was my point

forklaringen er den at antidopingagenturerne kun beskæftiger sig med organiseret sport. Hvis benny john krudter den hjemme i garagen, men ikke stiller op i noget sport hvor der er en samarbejdsaftale med nogle antidopingfolk, ja så blander antidopingfolkene sig ikke...

Hvis der er nogen der skal blande sig, skal det være politiet, men da det ikke er ulovligt at tage krudt, kun at opbevare det, handle med det og indføre det, vil de sikkert kun knalde ham med hans personlige stash og så vurderer de sikkert at han er en for lille fisk til at de gider rode med det
Følg min blog:
Kropblog.dk (nu med liv igen ;o)

Kontakt mig for bud på personlig træning, træningsvejledning og kostvejledning
Månedens skribent: November 2007
Redaktør

Reputation point: 55

Geografisk sted: Nørrebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 220.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Er filmen frit tilgængelig på nettet et sted??
"Det er ikke værd at dø for, men det er bestemt værd at vove livet for" - General K.G. Hillingsø
Månedens skribent: August 2007

Træner her: Bjørns Wrestling, Træningscentret
Sportshøjskolen
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 142.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 265.00

S.K skrev:Er filmen frit tilgængelig på nettet et sted??

Vil jeg enlig også gerne vide, for vil vildt gerne se den :)
Brugeravatar

Geografisk sted: Bovrup

Træner her: Exerzice

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 130.00

Galleri: Vis galleri (11)

I kunne jo prøve det dersens youtube :hihi:
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

incognito skrev:forklaringen er den at antidopingagenturerne kun beskæftiger sig med organiseret sport. Hvis benny john krudter den hjemme i garagen, men ikke stiller op i noget sport hvor der er en samarbejdsaftale med nogle antidopingfolk, ja så blander antidopingfolkene sig ikke...

Hvis der er nogen der skal blande sig, skal det være politiet, men da det ikke er ulovligt at tage krudt, kun at opbevare det, handle med det og indføre det, vil de sikkert kun knalde ham med hans personlige stash og så vurderer de sikkert at han er en for lille fisk til at de gider rode med det

Hej incognito, du giver et godt svar for jeg var sikker på at et stævne med sponser osv ville være en del af en forening eller lignende nu kender jeg heller ikke så meget til power lift eller hvad det nu hedder men som man siger snyd er kun snyd hvis man bliver opdaget :wink:

Er der nogen som ved om det er rigtig at broren er død og hvordan, jeg syntes ikke at jeg kan finde det nogen steder på nettet :verysad:

Tror lidt at hvis politiet og dvs i Amerika skulle ud og håndhæve loven, hver gang en idiot forklare at han har lavet noget han ikke må. I dvs. rap og andet lårt siger de jo også hvor kriminelle de er. Ved godt det måske ikke kan sammenlignes men hvis politiet skulle ud og tjekke op på det. Hvad ville du så fortrække? Kriminalitet eller sport?
Billede
Brugeravatar

Patsche skrev:
S.K skrev:Er filmen frit tilgængelig på nettet et sted??

Vil jeg enlig også gerne vide, for vil vildt gerne se den :)

http://tvshack.net/movies/Bigger_Stronger_Faster___2008_/

N00bs :roll:
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

Morten1234 skrev:
incognito skrev:forklaringen er den at antidopingagenturerne kun beskæftiger sig med organiseret sport. Hvis benny john krudter den hjemme i garagen, men ikke stiller op i noget sport hvor der er en samarbejdsaftale med nogle antidopingfolk, ja så blander antidopingfolkene sig ikke...

Hej incognito, du giver et godt svar for jeg var sikker på at et stævne med sponser osv ville være en del af en forening eller lignende nu kender jeg heller ikke så meget til power lift eller hvad det nu hedder men som man siger snyd er kun snyd hvis man bliver opdaget :wink:

Er der nogen som ved om det er rigtig at broren er død og hvordan, jeg syntes ikke at jeg kan finde det nogen steder på nettet :verysad:

det står på wikipedia, det med broderen
Følg min blog:
Kropblog.dk (nu med liv igen ;o)

Kontakt mig for bud på personlig træning, træningsvejledning og kostvejledning
Månedens skribent: November 2007
Redaktør

Reputation point: 55

Geografisk sted: Nørrebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 220.00