træning fra igår
"Ben" og ryg
denne træning skulle rigtig have omfattet, træning af ben ryg og biceps, men mine knæ drillede enormt meget
opvarmnin: rotation af coren, dynamisk arbejde, af lænd, ben og mave.
dødløft10 * 60kg OH = overhåndsgreb
10 * 60kg OH
5 * 100kg OH
1 * 130kg OH
1 * 140kg OH min teknik blev en anelse ringere da, jeg blev nødt til at udføre løftet, relativ langsom, hvis ikke grebet skulle smutte.
2 * 135kg OH no problem
2 * 135kg OH
2 * 135kg OH
2 * 135kg OH
2 * 135kg OH
1 * 135kg OH så var mit grep ristet.
5 * 135kg RVG = reverse grip
5 * 135kg RVG = reverse grip
5 * 135kg RVG = reverse grip så var der ikke til mere
Squat10 * 20kg knæet gjorde desideret ondt i bundposition
10 * 20kg stadig smerte i bunden
10 * 20kg til parrallel stadig lidt smerte, med mindre jeg kørte den så langsomt så det var helt i slow
jeg beslyttede at stoppe. og i stedet lave lidt leg ekstensios med lav belastning og langsom udførelse, jeg ved ikke lige hvad det blev til men en 5 set med omkring 30 kg af 8-10 gentagelser.
ROWS8 * 60kg mine knæ drillede enda her
8 * 60kg stadig smerte, så den droppede jeg også
DB ROWSher opdagede jeg så at at stort set alle de tunge vægte var fjernet på grund af renovation
15 * 30kg arhhh det brændte, jeg er ikke vandt til den slags cardio træning med reps af 10+
15 * 30kg
15 * 30kg
15 * 30kg rimelig dårlig form på de sidste. jeg var simpelt hen syrret til
15 * 30kg efter en god lang pause, 7-10 min med snak om hvilke strømper man burde købe

var det ikke noget problem af reppe de sidste 15
chins8 * BW body weight huuhhh mit grep var færdigt
8 * BW med wraps

, man skal så lige huske at man ikke bare kan slippe når man er bundet til stagen, jeg skal da lige love for jeg fik lavet lidt luftakrobatik, til stor glæde for min træningperl og de andre der var i centeret, jeg fik i øvrigt en rimelig grum hudafskrabnin på mit skindeben, man kunne se mit hud på væggen bagefter
jeg var ikke til mere denne dag, min træningsperls bus, gik om 5 min og jeg gad ikke træne alene, så turen gik hjem og spise pasta