Onsdag: Ryg, biceps (Dødløft, bent-over rows, chin-ups, barbell curls)
Lørdag; Ryg, ben. (Squat, Dumbell rows, pullsups)
Vil dette kunne fungere?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kromann skrev:Læg hellere lørdagstræningen på en dag for sig. Søndag f.eks.

Jonathan skrev:Kromann skrev:Læg hellere lørdagstræningen på en dag for sig. Søndag f.eks.
har slet ikke tid i weekenden , vil helst holde det på 3 dage om ugen, da også går i skole og arbejder.

Henning aa skrev:I stedet for at træne mandag, onsdag, fredag og lørdag hvorfor så ikke bare træne:
Mandag, tirsdag, torsdag og fredag.
Så får du stadig henholdsvis 3-4 dages hvil mellem de forskellige muskelgrupper

Jonathan skrev:Henning aa skrev:I stedet for at træne mandag, onsdag, fredag og lørdag hvorfor så ikke bare træne:
Arbejder om tirsdagen, så det skal være mandag,onsdag og fredag.
Men forresten er en stigning på 20% i ens 1RM (-5 kg) ikke lidt overdrevet over en periode på 7 uger?

Bone-14 skrev:Jonathan skrev:Henning aa skrev:I stedet for at træne mandag, onsdag, fredag og lørdag hvorfor så ikke bare træne:
Men forresten er en stigning på 20% i ens 1RM (-5 kg) ikke lidt overdrevet over en periode på 7 uger?
Det er hammer hårdt jo, men med det korrekte fødeindtag og godt med søvn er det muligt. Specielt hvis det er første gang du kører det.

Jonathan skrev:Bone-14 skrev:Jonathan skrev:Henning aa skrev:I stedet for at træne mandag, onsdag, fredag og lørdag hvorfor så ikke bare træne:
Det er hammer hårdt jo, men med det korrekte fødeindtag og godt med søvn er det muligt. Specielt hvis det er første gang du kører det.
Jeg har styr på kosten og når jeg begynder i skole igen har jeg også styr på søvnen, men det er første gang jeg prøver det

Illisher skrev:Jonathan skrev:Bone-14 skrev:Jonathan skrev:Henning aa skrev:I stedet for at træne mandag, onsdag, fredag og lørdag hvorfor så ikke bare træne:
Jeg har styr på kosten og når jeg begynder i skole igen har jeg også styr på søvnen, men det er første gang jeg prøver det
Det kommer jo an på hvor trænet du er i forvejen. Hvis du som sagt allerede har et højt max, så skal du nok ikke satse på at stige volsomt meget.
Men er du stadig ny i centeret så skulle der være gode chancer for at forøge sin 1Rm en god sjat.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster