Så prøver jeg at få loggen op at køre igen
gik lidt død i den efter jeg blev skadet i skulderen en gang i foråret, og jeg ikke rigtig kunne løfte. fortsatte mit cut men jeg mistede en del masse, da jeg ik rigtig ku holde vægtene ved lige, røg helt ned på 79 kg da jeg vejede allermindst
men jeg var i det mindste en CUT mother fucker
startede igen medio/ultimo sommer og har kørt stille og rolig på siden. har kørt Lean bulk uden at tælle kalorier eller noget i den stil. bare på gefühlen. vejer pt omkring de 84 kg. jeg har trænet fullbody 3 gange om ugen. den sidste 2 måneders tid har jeg kørt mit eget princip med at der skal gå 2 dage imellem mine full body dage, det dælme rar når det passer ind, så føler jeg mig altid klar til gå til den.Målet er at lean bulke indtil jeg er stor og frygtindgyende, og så cutte en gang til til sommer,
hvis jeg orker bliver det også med et par bilede updates og vægt updates
________________________________________________________________________________________________________
SO LAST YEAR 11 marts 2012
Alder: 22 år
Vægt: Start vægt(11-03-2012) 84,1kg
Jeg har styrketrænet i lige godt 6 år. Jeg spiller amerikansk fodbold i Roskilde i en klub der hedder Roskilde Kings. Som position spiller jeg runningback. Har tidligere spillet på landsholdet, men har skruet lidt ned for bluset nu og spiller nu mest bare for sjov. Men jeg har det sku kun sjovt når vi vinder
, Så går stadig en del op i min træning og Ser frem til at football sæsonen starter 14-04-2012.Ved siden af går jeg også til lidt MMA og er til tider at finde I CSA i Grøndals Centeret.
Startede med at køre fullbody træning 2 gange om ugen. Men kører nu et 2 splits program, mere Swoleness og bedre koncentration til løftene.
Har 2 Mål med min træning. Det er ene er rent udseende´s mæssigt.Jeg gerne vil være muskuløs men samtidig cut. Lidt ala et fitness model look. Jeg cutter ikke efter at nå en bestemt vægt men bare indtil jeg selv er tilfreds med resultatet. Mit andet mål er at blive så god en football spiller som muligt. Det kræver en stærk core og det kræver eksplosivitet. Mit træning består af Store fleleds øvelser; Dødløft, Squat, Powercleans og andet godt.
rep max 02-03-2012:
Bænk Closegrip: 135 Kg
Squat: 155 Kg
Dødløft: 170
Jeg håber på at kunne holde mine rep max under cuttet -og måske enda forbedre mit dødløft.
Jeg har regnet mit ligevægtsindtag ud til at være 3350 kcal på dage hvor jeg er aktiv (Styrketræning, football eller kampsport). og at jeg har et ligevægtsindtag på 2850 når jeg dovner den. (studerer så sidder på min flade røv resten af dagen
Jeg kører 250 kcal under mit ligevægtsindtag. gør det på denne måde for langsomt at smide fedtet uden at miste for meget muskelmasse.
Det er mit første rigtige Cut så alle råd og kommentare er meget velkomne
planen for loggen er:
at holde øje med min vægt for at kunne følge mit cut, (om jeg spiser for lidt eller for meget)
uploade billeder hver anden uge for at se om der er nogen fremgang
Logge træninger osv.
Update
Start
2 ugers cut
Efter en måneds cut
7 uger
9 uger
Vægt
uge 1
Gennemsnits vægt
83,5 kg
Uge 2
Gennemsnits vægt
82,8 kg
Vægt i forhold til sidste uge
-0,7 kg
Uge 3
Gennemsnits vægt
82,5 kg
-0,3 kg
Uge 4
Gennemsnits vægt
82,4 kg
-0,1 kg
Uge 5
Gennemsnits vægt
82,8 kg
+0,4 kg
Uge 6
Gennemsnits vægt
82,5 kg
-0,33 kg
Uge 7
Gennemsnits vægt
82,2 kg
-0,31 kg
Ialt tabt
1,33 kg på 7 uger
Mit Daglige kalorie indtag har i gennemsnit ligget 297 kcal under mit ligevægts indtag

og tror sku ikke der kommer noget godt ud af hvis jeg kører den begge på samme dag