Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Carsten2002 skrev:polo shirts uk eller noget, der har jeg købt nogle billige nogle, kvaliteten er selvfølgelig derefter men eg synes de er gode nok.

Asomugha skrev:Carsten2002 skrev:polo shirts uk eller noget, der har jeg købt nogle billige nogle, kvaliteten er selvfølgelig derefter men eg synes de er gode nok.
De er sku fede derinde! Hvor står der noget om fragten? Ved du hvad det koster.

Carsten2002 skrev:Asomugha skrev:Carsten2002 skrev:polo shirts uk eller noget, der har jeg købt nogle billige nogle, kvaliteten er selvfølgelig derefter men eg synes de er gode nok.
Jeg gav 300-400 for 3 styk i xl.

Asomugha skrev:Carsten2002 skrev:Asomugha skrev:Carsten2002 skrev:polo shirts uk eller noget, der har jeg købt nogle billige nogle, kvaliteten er selvfølgelig derefter men eg synes de er gode nok.
Ohh ja, godt nok et mystisk pris system de har? Hvis man køber 500-1000 så får man det billigere, hvem gider gøre det? ...
Men, der står gratis fragt hvis man køber for over 50 pund :-) Du ved ikke hvad du gav for det??

Carsten2002 skrev:Asomugha skrev:Carsten2002 skrev:Asomugha skrev:Carsten2002 skrev:polo shirts uk eller noget, der har jeg købt nogle billige nogle, kvaliteten er selvfølgelig derefter men eg synes de er gode nok.
Ohh ja, godt nok et mystisk pris system de har? Hvis man køber 500-1000 så får man det billigere, hvem gider gøre det? ...
Men, der står gratis fragt hvis man køber for over 50 pund :-) Du ved ikke hvad du gav for det??
jo 3-400 kroner, husker ikke lige de eksagte tal.Men leveringen var fin.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster