Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

TobiasKørvéll skrev:Er det ikke med lige så mange reklamer?

J.L.N. skrev:Flex Magazine.

J.L.N. skrev:Flex Magazine ér og bliver klasse.

sjonas skrev:J.L.N. skrev:Flex Magazine ér og bliver klasse.
FLEX er og bliver noget lort..

Nikolaj MO skrev:Muscle Mag læste jeg fast det år, jeg var ude at rejse - rigtig fin underholdning, fede billeder, reportager fra forskellige top-bb’ere etc. Det er UNDERHOLDNING ikke en træningsbibel – den ”bibel” hedder erfaring, info-søgning, er individuel og tager tid..
Ingen grund til sådan at fornægte den slags blade i så høj grad, som nogle antyder oven for. Tag det med et gran salt, hvad der står (husk, at det primært er en reklamebaseret forretning, de kører, hvilket forklarer de mange reklamer - der er til gengæld typisk 200 sider kontra de sølle 20 sider i et tilsvarende dansk blad).
Bladet kan ikke diktere, hvordan du skal træne, men løfteteknik, kostvejledning (som jeg flere gange har set fint og korrekt kemisk uddybet) fejler ingenting - så brug det som en inspirationskilde og ikke andet. Langt størstedelen af de almene, fornuftige træningsfif, der er at finde i ex Muscle Mag, går igen her på sitet – hvilket jeg bestemt ikke synes er LORT (jf. ovenstående kommentar) – her selekterer man forhåbentlig også kritisk i, hvad folk skriver!
Selvfølgelig kan man finde klicheen om max 60 min træning/gang og lign.(de forsøger, modsat danske balde, at argumentere med cortisol og en katabolsk tilstand – men så undersøger man jo sagen som læser frem for bare at tage alt for gode varer, ikke – og wupti, så har man måske lært to nye flotte træningsrelaterede ord af bladet uden at man nu kun træner max 1 time/gang), men der står til gengæld også, at man ikke skal forsøge at træne som en IFBB-bb’er, og at bulke i ernæringsmæssig forstand betyder +500 kcal på dag etc. etc., såå.
Derudover minder engelsk nomenklatur, hvad angår anatomi og fysiologi, MEGET om den latinske, så hvis man har en interesse i den retning, kan man jo bruge det til at udvide sit ordforråd lidt;)
Alt andet lige er disse amerikanske blade langt mere underholdende og motiverende, og til tider korrekt uddybende, end deres danske platoniske, anti-uddybende pendanter.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster