Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Tangokat skrev:Da jeg i eftermiddags kom hjem fra skole lå der en pakke med 5 stk. Bodybuilding.dk t-shirts i, ligesom jeg havde bestilt fra bodyman.dk for en uges tid siden...
Men da jeg så pakker pakken op, og tager en af dem på, opdager jeg (til stor forundring), at der ikke er noget Bodybuilding.dk-logo på! Den er bare helt hvid! Den er godt nok en tightfit model, og farven (hvid) passer da også, men det fede ved de t-shirts er jo Bodybuilding.dk-logoet på ryggen, så det vil jeg altså ikke leve foruden!
Derfor tjekkede jeg umiddelbart efter på bodyman.dk (hvor jeg havde købt dem (gennem online-shoppen)), om det nu var de rigtige t-shirts, jeg havde bestilt, fordi det kunne jo være, at dem med logo på var nogle specielle nogen, men det er de ikke. Jeg benyttede mig af tilbuddet: 5 stk. bodybuilding.dk-t-shirts for 200kr., og så vidt jeg ved betyder det ikke, at de ikke har noget logo!?
Skal man så bare sende pakken retur? Og hvad med den t-shirt, jeg allerede har pakket ud? Får man så penge eller t-shirts retur? Hjælp! Jeg står nemlig og mangler en her til på fredag!
(T-shirts'ne er af mærket Klazig.)

Tangokat skrev:Mon ikke jeg kan sende dem tilbage, og så få 5 andre?

Fræk dateKåre skrev:Ring til mig imorgen på 22238511 så finder vi ud af det hele

Dingo skrev:Fræk dateKåre skrev:Ring til mig imorgen på 22238511 så finder vi ud af det hele

heli0z- skrev:Kan det vaere fordi du har bestilt bodylab t-shirts istedet ?

Mikkel leicht skrev:jeg forstår heller ikke hvordan i kan være i dem![]()

Ole G Larsen skrev:Synes sgu de er meget fede de t-shirts.. Kan man ikke købe nogle uden logoet på?

the-QB skrev:Ole G Larsen skrev:Synes sgu de er meget fede de t-shirts.. Kan man ikke købe nogle uden logoet på?
hvorfor så ikke bare købe alm. hvide t-shirts i din lokale tøjbutik/føtex/bilka/kvickly?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster