tak på forhånd

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

toke2408 skrev:hej, jeg vil gerne vide hvor mange konkurrencer der kommer i 2013. jeg vil nemlig gerne begynde til bodybuilding. jeg har trænet i over et år nu, og er meget seriøst omkring det. men har ikke været til nogle konkurrence i nu. jeg er 16 år gammel nu, så ved i om der er nogle små begynder konkurrencer næste år. eller er der en side på nettet hvor det står. håber i gide hjælpe mig.
tak på forhånd

Mini-Arnold skrev:Newcomers cup 2013 er din eneste mulighed, når du har været til det stævne - så er du kvalificeret til at deltage i DM - såfremt du bliver udvalgt af dommerkommiteén. Jeg ved ikke hvordan reglerne er om Loaded cup, men jeg ville nok ikke nappe Loaded som det første.
Jeg stiller selv op til Newcomers 2013 i Atlethic Fitness -175.
Det er i øvrigt d. 6-7 september

Mini-Arnold skrev:Newcomers cup 2013 er din eneste mulighed, når du har været til det stævne - så er du kvalificeret til at deltage i DM - såfremt du bliver udvalgt af dommerkommiteén. Jeg ved ikke hvordan reglerne er om Loaded cup, men jeg ville nok ikke nappe Loaded som det første.

SienZ skrev:Mini-Arnold skrev:Newcomers cup 2013 er din eneste mulighed, når du har været til det stævne - så er du kvalificeret til at deltage i DM - såfremt du bliver udvalgt af dommerkommiteén. Jeg ved ikke hvordan reglerne er om Loaded cup, men jeg ville nok ikke nappe Loaded som det første.
Loaded kræver Top 6 placering inden for de sidste 5 år. Stævnet skal dog minimum være af DM-størrelse eller større.

Mini-Arnold skrev:SienZ skrev:Mini-Arnold skrev:Newcomers cup 2013 er din eneste mulighed, når du har været til det stævne - så er du kvalificeret til at deltage i DM - såfremt du bliver udvalgt af dommerkommiteén. Jeg ved ikke hvordan reglerne er om Loaded cup, men jeg ville nok ikke nappe Loaded som det første.
Loaded kræver Top 6 placering inden for de sidste 5 år. Stævnet skal dog minimum være af DM-størrelse eller større.
Så er det jo på plads

SteffenFoxyNielsen skrev:Mini-Arnold skrev:SienZ skrev:Mini-Arnold skrev:Newcomers cup 2013 er din eneste mulighed, når du har været til det stævne - så er du kvalificeret til at deltage i DM - såfremt du bliver udvalgt af dommerkommiteén. Jeg ved ikke hvordan reglerne er om Loaded cup, men jeg ville nok ikke nappe Loaded som det første.
Så er det jo på plads
er der mange der stiller op til newcomers? :=

LukasJ skrev:Der er mange der stiller op til newcomers. Eller det plejer der ihvertfald at være til de danske stævner. Niveauet er også højt selvom det er newcomers, det er ikke fordi man får noget serveret der ihvertfald.

SienZ skrev:LukasJ skrev:Der er mange der stiller op til newcomers. Eller det plejer der ihvertfald at være til de danske stævner. Niveauet er også højt selvom det er newcomers, det er ikke fordi man får noget serveret der ihvertfald.
Men Newcomers er ikke lige som de andre danske stævner. Hvis man før har stået på scenen, må man IKKE stille op til Newcomers. Det er altså kun nybegyndere, og folk som ikke kvalificerede/udnyttede kvalifikationen til DM. Der skal nok være en del atleter, men eftersom næste år er første gang det er som kvalifikationsstævne, så tror jeg at det er svært at vurdere antallet af atleter.

LukasJ skrev:SienZ skrev:LukasJ skrev:Der er mange der stiller op til newcomers. Eller det plejer der ihvertfald at være til de danske stævner. Niveauet er også højt selvom det er newcomers, det er ikke fordi man får noget serveret der ihvertfald.
Men Newcomers er ikke lige som de andre danske stævner. Hvis man før har stået på scenen, må man IKKE stille op til Newcomers. Det er altså kun nybegyndere, og folk som ikke kvalificerede/udnyttede kvalifikationen til DM. Der skal nok være en del atleter, men eftersom næste år er første gang det er som kvalifikationsstævne, så tror jeg at det er svært at vurdere antallet af atleter.
Det har du ret i, men jeg er sikker på at der alligevel er en del der stiller op.. Det er også bare for at påpege, at selvom stævnet hedder "newcomers", så er det altså ikke fordi der står en flok halvbuttede 18 årige drenge som har trænet i 4-5 måneder på scenen.. Det er stadig rigtig flotte atleter, som har trænet rigtig mange år og har levet deres liv efter bodybuilding der stiller op..

SienZ skrev:LukasJ skrev:SienZ skrev:LukasJ skrev:Der er mange der stiller op til newcomers. Eller det plejer der ihvertfald at være til de danske stævner. Niveauet er også højt selvom det er newcomers, det er ikke fordi man får noget serveret der ihvertfald.
Det har du ret i, men jeg er sikker på at der alligevel er en del der stiller op.. Det er også bare for at påpege, at selvom stævnet hedder "newcomers", så er det altså ikke fordi der står en flok halvbuttede 18 årige drenge som har trænet i 4-5 måneder på scenen.. Det er stadig rigtig flotte atleter, som har trænet rigtig mange år og har levet deres liv efter bodybuilding der stiller op..
Men jeg kan ikke se hvorfor et nyt stævne skulle få så mange flere atleter til at stille op. De har jo altid haft chancen for at tage DM. Det skal da nok få nogle op af stolen, da man ikke nødvendigvis konkurrerer mod de aller største drenge, men jeg tror ikke vi kommer til at se DM-antal.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster