Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

teh interwebz skrev:Sundhedsstyrelsens garanti
Hvis man køber sit proteinpulver hos en dansk forhandler, for eksempel hos Matas, har man en god sikkerhed. Et proteinpulver som sælges i Danmark er nemlig underlagt Sundhedsstyrelsens regulativer. Derved undgår man at købe proteinpulver, som giver bivirkninger. Man bør dog altid være opmærksom på, at ethvert proteinpulver, som indtages i overdrevne mængder, kan være skadeligt for kroppen.

pumperjørgen skrev:Hej derude
Overvejer at købe noget protein og kreatin fra bodylab.dk, men min mor vil gerne have at det er godkendt af sundhedsstyrelsen.
Er der nogle der kan bekræfte om det er det?

Hos Bodylab Nutrition arbejder vi intenst på at sikre, at kvalitet og service er i top – og det gælder hele forløbet, lige fra vores indkøb af råvarer til kunden modtager færdigvarerne. Selv om vi har lave priser, går vi ikke på kompromis – hverken med kravene til kvaliteten eller den service, som kunderne ydes.
Bodylab Nutrition er således både registreret og godkendt som fødevaregrossist, -importør og -producent. Det betyder, at Bodylab-produkter er udsat for et af verdens strengeste kontrolsystemer.
Alle råvarer indkøbes fra nogle af verdens førende leverandører, og Bodylabs medarbejdere bruger hvert år mange ressourcer på at teste og godkende hvert enkelt parti. Alle offentlige kontrolrapporter kan ses på: Fødevarestyrelsen

pumperjørgen skrev:Hej derude
Overvejer at købe noget protein og kreatin fra bodylab.dk, men min mor vil gerne have at det er godkendt af sundhedsstyrelsen.
Er der nogle der kan bekræfte om det er det?

+Faktor skrev:teh interwebz skrev:Sundhedsstyrelsens garanti
Hvis man køber sit proteinpulver hos en dansk forhandler, for eksempel hos Matas, har man en god sikkerhed. Et proteinpulver som sælges i Danmark er nemlig underlagt Sundhedsstyrelsens regulativer. Derved undgår man at købe proteinpulver, som giver bivirkninger. Man bør dog altid være opmærksom på, at ethvert proteinpulver, som indtages i overdrevne mængder, kan være skadeligt for kroppen.
EDIT:
Desuden anvender f.eks. hospitaler også proteinpulver i dag. Min farmor har bl.a. skulle tage 1-2 proteinshakes om dagen. En bekendt, der er blevet opereret for tarmkræft og efterfølgende har tabt sig enormt meget, har skulle tage 2 weightgainer shakes om dagen, da han ikke kunne spise nok.
Jeg aner dog ikke, om det ligefrem var Bodylabs produkter, de fik af hospitalet.

pumperjørgen skrev:Okay, så jeg vil have samme ¨garanti¨ ved Bodylab.dk som Matas?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 66 gæster