Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1418
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1416

Følg bodybuilding.dk på

Bodylab Protein (Kasein)

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

I forbindelse med mit diæt eksperiment, hvilket der kan læses om i min log:
viewtopic.php?t=13780

Skal jeg havde indkøbt nogle masive mængder bodylab protein pulver, hvilket i følge planen skal indtages i virkelig store mængder dagligt:

Jeg er isærdeleshed allerede godt bekendt med de forskellige whey og soy produkter, - som iøvrigt kan nævnes at være intet mindre end fantastiske:

Jeg har dog endnu ikke stiftet bekendtskab med bodylab kasein - der ihvertfald ud fra alle data, virker som det optimale til formålet, - derfor denne tråd:

Jeg har før benyttet forskellige produkter med Micellar Casein, - og det er som sagt, eksakt hvad jeg regner med at have brug for - jeg vil evt, kombinere det med bodylab whey 95, for at få et mere 50-50 agtigt forhold, - dertil indtager jeg som regl, bodylab soy, jvf. min gode ven, og fantastiske menneske Jørgen Storms artikkel, der er at finde her på siden.

Men hvad er jeres PERSONLIGE effaringer med produktet? - jeg overvejer en neutral version, da jeg i mit liv har spist så meget proteinpulver, at jeg har svært ved at kunne få de forskellige smagsvarianter ned, ligegyldigt hvor eventyrlige de så ville havde smagt mig for år tilbage.

I skal forestille jer, at der skal indtages virkelig meget af det, - store mængder, - virkelig mange gange dagligt.

Det jeg bla. efterspøger, er altså personlige effaringer,- der fek.s kan munde sig ud i forbindelse med, men ikke udelukket til:
Smag, konsistens, - effaringer ved brug.

M.V.H
Helio
Moderator

Reputation point: 0

Geografisk sted: Silkeborg

Styrkeliste
- Squat: 175.00
- Dødløft: 215.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg fik en af de første versioner af bodylab kasein, så jeg ved ikke om der er sket noget med produktet siden? Min version var med kakaosmag, og det var såmænd også udmærket, da jeg ikke skulle sluge mere end en enkelt natshake - personligt ville jeg ikke benytte mig af kakaosmag, hvis vi taler større mængder, men jeg synes nu egentlig også meget godt om den neutrale smag, selvom nogen måske afskyer den! Jeg synes selv at kasein pulveret var sværere at opløse end almindelig valle pulver...
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2007

Geografisk sted: Ringkøbing

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00

Galleri: Vis galleri (19)
Kostplan: Vis kostplan

Jeg snupper en shake slow release hver aften før jeg rammer dynen.

Nogen fornøjelse at få ned er det ikke. Det skummer og smager lidt sandet. Men det kan godt gå hvis man lige får det balndet op i det rigtige forhold. Brug evt. en sjat vand til at få det fortyndet med.
-- Smerte er svaghed der forlader kroppen --
Proteinpulver kreatin weight gainer
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 140.00

Logbog: Ingen logbog

Forresten, jeg kan tydeligt huske dine diskussioner fra (link slettet) tilbage for et par år siden? Har du nogen uddannelse inden for feltet eller er det ren og skær en personlig hobby - ser frem til læse lidt om dit eksperiment, som tiden skrider frem...
Brugeravatar

Styrkeliste

De første to shaks var ikke nemme at få ned, men når man rammer det rigtige blandignsforhold, går det fint. Har dog kun prøvet kakao.
Brugeravatar

Træner her: Power Gym

Logbog: Ingen logbog

Forresten, jeg kan tydeligt huske dine diskussioner fra (link slettet) tilbage for et par år siden? Har du nogen uddannelse inden for feltet eller er det ren og skær en personlig hobby - ser frem til læse lidt om dit eksperiment, som tiden skrider frem...

Ja, - det var en god tid,- jeg får stadig bunker af mails om selvsamme den dag i dag.
Jeg har lovet der kommer en detaljeret forklaring, om undertegnede i loggen snarrest. - Men det korte svar vil være ja og nej.

M.V.H
Helio
"Habits are more powerful than momentary desire. Habits are more powerful than information. Habits are more powerful than guilt. And only a concerted, conscious effort to override habits will lead to success."
Moderator

Styrkeliste

Heliotropen(DK) skrev:

Ja, - det var en god tid,- jeg får stadig bunker af mails om selvsamme den dag i dag.
Jeg har lovet der kommer en detaljeret forklaring, om undertegnede i loggen snarrest. - Men det korte svar vil være ja og nej.

M.V.H
Helio

Det ser jeg frem til; held og lykke med eksperimentet :D
Brugeravatar

Styrkeliste

Jeg takker for de svar der allerede er givet i tråden, og håber selvfølgelig der kommer mange flere..

Jeg skal nok lige sige med det samme, - at jeg udelukkende regner med at blande op i vand - og jeg nok vil overveje kraftigt, at blande noget ekstra whey 95 i osse, - sandsynligvis med en smagsvariant, regner dog ikke med et 50-50 forhold, nok nærmere et 1:1/2

M.V.H
Helio
"Habits are more powerful than momentary desire. Habits are more powerful than information. Habits are more powerful than guilt. And only a concerted, conscious effort to override habits will lead to success."
Moderator

Styrkeliste

Jeg er ikke den store fan af neutral smag. Købte for et par år siden en 20kg sæk på Bodyman.dk for 1100kg. Fin pris. Smagte nærmest af meljævning :dry: . Men det var billigt, og ned kom det. Ville gøre det igen. MEN, hvis jeg kunne have fået det med smag, ville jeg helt klart have taget det.

En mulighed er dog at blande noget saft i shaken. Det virker ok.

Træner her: Birk Motion
FitnessDK Herning

Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 210.00

Doktor Sondrup skrev:Jeg er ikke den store fan af neutral smag. Købte for et par år siden en 20kg sæk på Bodyman.dk for 1100kg. Fin pris. Smagte nærmest af meljævning :dry: . Men det var billigt, og ned kom det. Ville gøre det igen. MEN, hvis jeg kunne have fået det med smag, ville jeg helt klart have taget det.

Var det også Kasein? - jeg har haft samme effaring med noget whey koncentrat engang - hvorimod jeg syntes bodylab whey 95 og soy neutral smager fantastisk.
Moderator

Styrkeliste

Heliotropen(DK) skrev:
Doktor Sondrup skrev:Jeg er ikke den store fan af neutral smag. Købte for et par år siden en 20kg sæk på Bodyman.dk for 1100kg. Fin pris. Smagte nærmest af meljævning :dry: . Men det var billigt, og ned kom det. Ville gøre det igen. MEN, hvis jeg kunne have fået det med smag, ville jeg helt klart have taget det.

Var det også Kasein? - jeg har haft samme effaring med noget whey koncentrat engang - hvorimod jeg syntes bodylab whey 95 og soy neutral smager fantastisk.

Ja, ok. Dette var bare alm. WPC

Træner her: Birk Motion
FitnessDK Herning

Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 210.00

personligt synes jeg kasein med choko smager delicious :D og har en god konsistens hvis den bare er shaket ordentlig

nu skal det siges at jeg plejer at blande op med mælk, ved ikke hvordan det smager med vand
Mvh Nikolaj Bach
Co-Admin på bb.dk
Skribent på bb.dk og bodylab.dk

Støt dem, der støtter os:
Bodyman Bodylab

Personlig træning i Aalborg I Personlig træning Online I Facebook
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2008
Administrator

Reputation point: 675

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: SPH GYM