Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Det skal jeg fortælle dem 
GoingBiG skrev:1) Ikke en eneste kilde anvisning hvilket er fuldstændig uhørt hvis man laver en salgskampagne på sin egen side IMO...
GoingBiG skrev:
2) Jørgen Storm er da jordens største klaphat, skriver en artikel så han kan fedte sit had mod alle andres levestil ind.. den lugter langt væk af negativitet den artikel(dog ikke over for et produkt de selv fører)
GoingBiG skrev:
3) jeg mener faktisk at kroppen har sværre ved at omsætte vegetabilske proteiner...

jbh0007 skrev:Det nye Soja protein fra Bodylab er et glimrende valg som stand alone eller mix. med alm. pulver:
Læs bla. her hvorfor Soja protein/Bodylab soja protein er et godt valg:
http://www.bodyzone.dk/forum/viewtopic.php?t=934
Går selv over til en kombintaion af Bodylab Whey 80 og Bodylab Soja protein. Begge er rigtigt gode produkter i forhold til pris/kvalitet.
FÅES HOS BODYMAN. DK

Jakob skrev:Jeg tror der er mange "ældre" BB´ere, som har hørt nogle dårlige ting om soja. Eksempelvis de stærke antioxidanter, hvis kemiske opbygning meget ligner østrogen og derfor er bange for at det vil påvirke deres mandlige kønshormon niveau eller i værste fald give dem kvindelige egenskaber såsom tævepatter. Men de nyeste artikler jeg har læst vedrørende dette, påpeger at dette ikke har noget hold i virkeligheden. Overvejer selv at anskaffe mig sojaprotein, men jelst vil jeg gerne have noget mælkeprotein.

Jakob skrev:Men helst vil jeg gerne have noget mælkeprotein.

Jakob skrev:Tjaah. Idéen er ikke helt tosset. evt. tage det sammen med et solidt måltid.

Indtagelse af mindst 25 gram soyaprotein om dagen, som en del af en kost med lavt indhold af mættet fedt, kan medvirke til at reducere blodets kolesterolindhold".

Den er go´ skrev:Personligt bruger jeg Bodylab Whey om morgenen samt efter træning hvor kroppen har brug for hurtigt optageligt protein. Lige før sengetid snupper jeg en shake Bodylab Soy.

hav112 skrev:Den er go´ skrev:Personligt bruger jeg Bodylab Whey om morgenen samt efter træning hvor kroppen har brug for hurtigt optageligt protein. Lige før sengetid snupper jeg en shake Bodylab Soy.
Spiser du 30 g hver gang du tager en shake ?

Den er go´ skrev:hav112 skrev:Den er go´ skrev:Personligt bruger jeg Bodylab Whey om morgenen samt efter træning hvor kroppen har brug for hurtigt optageligt protein. Lige før sengetid snupper jeg en shake Bodylab Soy.
Spiser du 30 g hver gang du tager en shake ?
Sådan ca. Om der lige er 25 eller 35 gram i shaken går jeg ikke så meget op i.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster