Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1477
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1474

Følg bodybuilding.dk på

Bodylab Whey 100, behøves jeg Bodylab carbs?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej BB

Jeg læste om i bodylab.dk at efter man har indtaget bodylab valleprotein(whey) efter en træning. skal man også indtage noget Bodylab carbs altså kulhydrater. Kan man ikke bare indtage 100gram valleproten, istedet for at indtage 100gram valleprotein og 70g kulhydrater. SKAL man indtage både bodylab carb og bodylab whey, eller er det bare bedre at gøre det på den måde, Kan man ikke bare nøjes med Bodylab whey . + i en shaker kan der max rumme 0,7 Liter hvordan skal man så blande 70g kulhydrater med 1 liter vand i en shaker.

Tak for hjælpen :D
Brugeravatar

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 123456.00
- Squat: 786516.00
- Dødløft: 128946.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Det kommer an på så meget :-)
Jeg fortrækker selv en shake og et stykke frugt.
Du kan blande din shake med 100ml vand, hvis ud kan lide den sådan..
Pain is weakness leaving your body!
Slagter logbogen! :roll:

Geografisk sted: Vestjylland, 7600, Struer

Træner her: Herkules

Styrkeliste
- Dødløft: 100.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

ilhano skrev:Hej BB

Jeg læste om i bodylab.dk at efter man har indtaget bodylab valleprotein(whey) efter en træning. skal man også indtage noget Bodylab carbs altså kulhydrater. Kan man ikke bare indtage 100gram valleproten, istedet for at indtage 100gram valleprotein og 70g kulhydrater. SKAL man indtage både bodylab carb og bodylab whey, eller er det bare bedre at gøre det på den måde, Kan man ikke bare nøjes med Bodylab whey . + i en shaker kan der max rumme 0,7 Liter hvordan skal man så blande 70g kulhydrater med 1 liter vand i en shaker.

Tak for hjælpen :D

Det er fint med kulhydrater i forbindelse med din træning.

Hvis du kun indtager proteinpulver og ingen kulhydrater, så får du ingen kulhydrater.

Vand indeholder ingen kalorier. Hvorfor du bøvler med vandmængden, ved jeg ikke.

Læs nogle af artiklerne her på siden. Særligt dem i kategorien kost. Det virker ikke til, at du har selv den mest basale viden om kost på plads.

Træner her: OBBC

Hvorfor lige 100 gram protein pulver?
Brugeravatar

Reputation point: 85

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 200.00

Jamen du skal jo blande kulhydratpulveret med vand, for at det kan opløses det med vand er noget der står i deres hjemmeside :evil:
det er ikke bare noget jeg siger.
Brugeravatar

Styrkeliste

Opskrift på shake med proteinpulver og kulhydrat(f.eks. maltodextrin)
Du skruer låget af din shake og putter proteinpulver i. Hvis du ønsker at have maltodextrin i din shake, så skal du blot også hælde dette ned i din shake. Dernæst fyld så meget vand som du ønsker i. Skru derefter låget på igen og ryst din shake.
Voila så er der serveret.

Jeg synes godt nok også at 100 g protein er noget i overkanten efter træning. Du får 30-35 gram pulver hvis du bruger den medfølgende måleske.

nårhhh de tal der er på måleskeen er ikke gram men ml. Har altid troet det var gram derfor jeg fylder bare hele teskeen op.
Brugeravatar

Styrkeliste

Brugsanvisning:

Bodylab Carbs kan anvendes i forskellige koncentrationer alt efter formålet. Bland 70 – 110 gram pulver i 1 liter væske. Start med en lav koncentration og øg herefter gradvist fra træningspas til træningspas.

Ved træning i varme omgivelser, hvor din svedproduktion er høj, anbefales det at anvende en 6 % blanding (70 gram pulver blandet i 1 liter vand).

Trænes der i koldere omgivelser, anbefales det, at du blander en 10 % blanding (112 gram pulver i 1 liter vand).

Værsgo direkte copy paste fra bodylab.dk, jeg kan ikke bare blande de to pulver sammen med noget vand og derefter drikke det, bliver nødt til at blande pulveret med 1 liter vand. og en shaker kan ikke indholde så meget. Det er åndssvagt.

Tror bare at jeg dropper whey og bare bliver ved med weight gainer.
Brugeravatar

Styrkeliste

ilhano skrev:Brugsanvisning:

Bodylab Carbs kan anvendes i forskellige koncentrationer alt efter formålet. Bland 70 – 110 gram pulver i 1 liter væske. Start med en lav koncentration og øg herefter gradvist fra træningspas til træningspas.

Ved træning i varme omgivelser, hvor din svedproduktion er høj, anbefales det at anvende en 6 % blanding (70 gram pulver blandet i 1 liter vand).

Trænes der i koldere omgivelser, anbefales det, at du blander en 10 % blanding (112 gram pulver i 1 liter vand).

Værsgo direkte copy paste fra bodylab.dk, derfor jeg kan ikke bare blande de to pulvver sammen og optage bliver nødt til at blande pulveret med 1 liter vand. og en shaker kan ikke indholde så meget. Det er åndssvagt.

en shake en scoop whey en scoop carbs, 500ml vand. PUNKTUM!

er du en stor gut... 100kg+ med en fornuftig fedtprocent så vil jeg fordoble dosen.
Brugeravatar

Reputation point: 35

Geografisk sted: FYN

Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 230.00

ilhano skrev:Brugsanvisning:

Værsgo direkte copy paste fra bodylab.dk, jeg kan ikke bare blande de to pulver sammen med noget vand og derefter drikke det, bliver nødt til at blande pulveret med 1 liter vand. og en shaker kan ikke indholde så meget. Det er åndssvagt.

Ja, den brugsforvirring har da tilsyneladende gjort dig forvirret.

Der sker altså ikke noget hvis du halverer det der står. Hvis du nu bruger 0,5l vand, kan du så regne ud hvor meget pulver du skal bruge? Bodylab vil af gode grunde gerne have dig til at bruge noget pulver, de sælger det jo for fanden til dig. Hvis jeg var dig, ville jeg køre noget 50/50 eller måske 60/40 i kulhydraternes favør. Du er på et niveau, hvor det ikke betyder en skid alligevel. Og jo, jeg ved godt at man skal starte et sted, men så skal du starte i artikelarkivet.
Brugeravatar

Reputation point: 85

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 200.00

Det er fuldstændig ligegyldigt hvor meget vand du bruger - du kan spise proteinpulveret og carbs rent fra bøtten, hvis du foretrækker det. Mængden af vand er noget du selv bestemmer.

Jeg gør fx det at jeg fylder min shake halvt op med vand. Så er der ikke så meget at drikke. Og så bliver mavesækken ikke fuld af vand og jeg kan derfor æde noget mad når jeg kommer hjem fra træning, uden at skulle tvinge maden i mig!
Keep moving forward!
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: København

Tak for hjælpen. Så jeg behøves ikke at være perfektionist med vandet :D, en ske valleprotein en ske kulhydrater også 500ml vand. shake og drik :D Troede vandet havde en stor betydning. :D
Brugeravatar

Styrkeliste

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster