Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1841
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1838

Følg bodybuilding.dk på

Bodylab Whey 100 eller Bodylab Whey 100 Extra Pure

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Heey
Var lige inde på bodylab.dk og så på noget protein pulver, jeg bemærkede de to protein pulver som er nævnt i titlen. Jeg kunne ikke rigtig læse mig frem til en forskel andet end Extra Pure skulle være bedre overfor folk med mælkeallergi. Er det den eneste forskel?

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Dødløft: 110.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Bodylab Whey 100 Extra Pure er markedets absolut bedste proteinpulver og beregnet til den professionelle eller meget seriøse atlet der kun vil byde sine muskler det bedste. Bodylab Whey 100 Extra Pure indeholder kun meget lidt fedt og så godt som ingen laktose. Er du laktoseintolerant vil du ikke have problemer med at indtage dette produkt.

Bodylab Whey 100 Extra Pure er et naturligt proteinpulver udvundet af komælk. Bodylab Whey 100 Extra Pure består af 100 % rent udenatureret valleprotein-isolat af højeste kvalitet. Valleprotein er kendt for sin alsidige aminosyreprofil hvilket giver produktet en bred vifte af anvendelsesmuligheder.

I forhold til andre proteinkilder besidder valleprotein en høj biologisk værdi og indeholder 24,4 % forgrenede aminosyrer (BCAA), hvilket gør det til en optimal kilde til ekstra protein. Valleprotein optages meget hurtigt i kroppen, og er derfor ideelt som tilskud efter træning.

Bodylab Whey er instantiseret og kan opløses ved omrøring i vand, mælk eller juice. Bedste resultat fås dog ved anvendelse af en Bodylab Shaker.

Produktet smager godt og er ikke tilsat nogen former for sukker

Fra bodylab.dk

Geografisk sted: København - Nørrebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 185.00

Logbog: Vis logbog

Protein indholdet pr. 100 gram er højere i extra pure.
Man må alt og der er ingenting man skal.

"It's very important to get stronger in all areas of tugging." - Jim Wendler
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00

Koncentrationen af protein er højere i extra pure. Og så er jeg lidt i tvivl om det er udelukkende valle-isolat extra pure består, men sidst nævnte må du ikke hænge mig op på.
Men hvis ikke du er professionel (stiller op til dm i athletic fitness osv.) så er det ikke nødvendig med extra pure, bare heey 100.
Hvorfor træner I?

Flaban skrev:For at blive stærkere og vedligeholde styrken så jeg selv kan bære mine indkøbsposer, når jeg bliver en gammel mand.

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 130.00

Galleri: Vis galleri (5)

Iron Hand skrev:Koncentrationen af protein er højere i extra pure. Og så er jeg lidt i tvivl om det er udelukkende valle-isolat extra pure består, men sidst nævnte må du ikke hænge mig op på.
Men hvis ikke du er professionel (stiller op til dm i athletic fitness osv.) så er det ikke nødvendig med extra pure, bare heey 100.

Det er da heller ikke nødvendigt selvom man gør?

Whey 100 indeholder mere fedt, og er ikke renset for laktose. Det består af en blanding af valleprotein-isolat og valleprotein-koncentrat, hvorimod Whey 100 Pure er rent valleprotein-isolat.

Men ellers er forskellen så lille, at selv som professionel atlet er der ikke noget betydeligt at hente ved at købe den dyre. Køb den hvis du er laktoseintolerant, eller har for mange penge.

Reputation point: 5

Geografisk sted: København

Træner her: Anger Mangement

Tak for svarene gutter!

Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Dødløft: 110.00

Hvis du har en form for lactose intolerance, så vil jeg anbefale dig at købe soja-protein fra Bodylab
..
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 1.00
- Dødløft: 1.00

SienZ skrev:
Iron Hand skrev:Koncentrationen af protein er højere i extra pure. Og så er jeg lidt i tvivl om det er udelukkende valle-isolat extra pure består, men sidst nævnte må du ikke hænge mig op på.

Det er da heller ikke nødvendigt selvom man gør?

Det var også blot for at slå fast, at man ikke har brug for at købe extra pure. At man sagtens kan klare sig med whey 100
Hvorfor træner I?

Flaban skrev:For at blive stærkere og vedligeholde styrken så jeg selv kan bære mine indkøbsposer, når jeg bliver en gammel mand.

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 130.00

Galleri: Vis galleri (5)

Bodylab Extra Pure er til absolut topatleter. Bodylab Whey 100 er til "normale mennesker". Nu ved jeg ikke, hvilken form for idræt du dyrker? Men medmindre det er absolut eliet sport, så vil Bodylab Whey 100 være helt fint til dig.

Geografisk sted: Næstved

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 120.00

Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster