Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1308
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1306

Følg bodybuilding.dk på

bodylabs "preworkouts"

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

jeg sad og kiggede lidt på bodylab og overvejet at prøve Bodylab Energizer eller Bodylab Amplifier og tænkte er der forskel? hvad er bedst og hvornår skal man tage det men på den anden side tro jeg er er koffien immun da jeg aldrig oplever engeri boost efter en sodavand elle andre drikke med koffien
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Bodylab Energizer er rene koffeintabletter, baseret på guaranaekstrakt.
Bodylab Amplifier består af de energigivende stoffer koffein, taurin, glucoronolacton, inositol og B-vitaminer og er således et blandingsprodukt.
Hvis du er intolerant overfor koffein vil Amplifier være energiboosteren til dig. Dog tvivler jeg på om du mærker intolerance af koffein efter indtagelse af en enkelt sodavand :lol:
Chayen Daniel Kashi
Fysioterapeut.
Brugeravatar

Reputation point: 90

Geografisk sted: Lørenskog, Norge

Træner her: Fitness World - Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 240.00

Chayen skrev:Bodylab Energizer er rene koffeintabletter, baseret på guaranaekstrakt.
Bodylab Amplifier består af de energigivende stoffer koffein, taurin, glucoronolacton, inositol og B-vitaminer og er således et blandingsprodukt.
Hvis du er intolerant overfor koffein vil Amplifier være energiboosteren til dig. Dog tvivler jeg på om du mærker intolerance af koffein efter indtagelse af en enkelt sodavand :lol:

Det er ikke intolerance - det betyder man ikke kan tåle/tolerere noget.

Men du har en pointe til trådstarteren; en sodavand er nok ikke helt nok til at afgøre om du er koffein non-responder.
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin

Reputation point: 75

Geografisk sted: Copenhagen

Træner her: The Gym

essensen skrev:
Chayen skrev:Bodylab Energizer er rene koffeintabletter, baseret på guaranaekstrakt.

Det er ikke intolerance - det betyder man ikke kan tåle/tolerere noget.

Men du har en pointe til trådstarteren; en sodavand er nok ikke helt nok til at afgøre om du er koffein non-responder.

Ups, min fejl.
Chayen Daniel Kashi
Fysioterapeut.
Brugeravatar

Reputation point: 90

Geografisk sted: Lørenskog, Norge

Træner her: Fitness World - Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 240.00

En sodavand er sgu da nok til at afgøre det ? F.eks jeg kan ikke tåle koffein, og får det totalt skidt hvis jeg drikker bare en halv cola?

Geografisk sted: København

Fejer skrev:En sodavand er sgu da nok til at afgøre det ? F.eks jeg kan ikke tåle koffein, og får det totalt skidt hvis jeg drikker bare en halv cola?

Ja, hvis du er intolerant kan det være nok til at afgøre det, men hvis vi snakker om ikke at respondere på koffein (hvilket vi gjorde hvis du tog dig tid til at læse tråden) vil en cola i langt de fleste tilfælde ikke være nok til at afgøre det.

For folk der godt kan tåle koffein, varierer det ganske meget hvor meget der skal til før den "opkvikkende" effekt opnås. Jeg kender personer der skal helt op omkring de 400-600mg, mens andre sagtens kan mærke det ved 100-200mg; således vil en almindelig cola ikke bidrage videre meget til at kaste lys over hvor store mængder der skal til før man mærker det.

Der er stor forskel på intolerance og så folk der har en højere tolerance overfor koffein. Folk der er intolerant overfor ting vil reagere på ekstremt små mængder - sådan fungerer det ikke for folk der enten har en normal eller meget høj tolerance. sgu!
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin

Reputation point: 75

Geografisk sted: Copenhagen

Træner her: The Gym

mente der sker aldrig noget når jeg drikke kofiien holdi drikke
Brugeravatar

essensen skrev:
Fejer skrev:En sodavand er sgu da nok til at afgøre det ? F.eks jeg kan ikke tåle koffein, og får det totalt skidt hvis jeg drikker bare en halv cola?

Ja, hvis du er intolerant kan det være nok til at afgøre det, men hvis vi snakker om ikke at respondere på koffein (hvilket vi gjorde hvis du tog dig tid til at læse tråden) vil en cola i langt de fleste tilfælde ikke være nok til at afgøre det.

For folk der godt kan tåle koffein, varierer det ganske meget hvor meget der skal til før den "opkvikkende" effekt opnås. Jeg kender personer der skal helt op omkring de 400-600mg, mens andre sagtens kan mærke det ved 100-200mg; således vil en almindelig cola ikke bidrage videre meget til at kaste lys over hvor store mængder der skal til før man mærker det.

Der er stor forskel på intolerance og så folk der har en højere tolerance overfor koffein. Folk der er intolerant overfor ting vil reagere på ekstremt små mængder - sådan fungerer det ikke for folk der enten har en normal eller meget høj tolerance. sgu!

Okay.. Så blev jeg det klogere :-)

Geografisk sted: København

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster