Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lasse TH skrev:På bodylab kan man da ikke få alt det tøj som bodyman har ?

Baken skrev:Lasse TH skrev:På bodylab kan man da ikke få alt det tøj som bodyman har ?
kan man ikke ? Har aldrig kigget på tøj derinde ..

Equus skrev:Bodylab er producent af kosttilskud med egen webshop.
Bodyman er reseller af bl.a bodylabs produkter, det åbner for muligeheden at sælge andet end lige præcis ens eget produkt.
jeg er dog ret sikker på at både de ovennævnte og streetman.dk, bodybuilding.dk, fitnessdating.dk er ejet af E-handel Danmark Aps
Ret mig hvis jeg tager fejl

Andersbr skrev:Equus skrev:Bodylab er producent af kosttilskud med egen webshop.
Bodyman er reseller af bl.a bodylabs produkter, det åbner for muligeheden at sælge andet end lige præcis ens eget produkt.
jeg er dog ret sikker på at både de ovennævnte og streetman.dk, bodybuilding.dk, fitnessdating.dk er ejet af E-handel Danmark Aps
Bodylab er ikke ejet af E-Handel Danmark ApS. Ellers har du meget godt fat i det Rene

Equus skrev:Andersbr skrev:Equus skrev:Bodylab er producent af kosttilskud med egen webshop.
Bodylab er ikke ejet af E-Handel Danmark ApS. Ellers har du meget godt fat i det Rene
så kommer 1000 kroners spørgsmålet, hvad er så relationen mellem bodylab og bodyman, et eler andet sted sidder der vel en eller to der har penge i begge virksomheder, bare af ren nysgerrighed

Andersbr skrev:Equus skrev:Andersbr skrev:Equus skrev:Bodylab er producent af kosttilskud med egen webshop.
så kommer 1000 kroners spørgsmålet, hvad er så relationen mellem bodylab og bodyman, et eler andet sted sidder der vel en eller to der har penge i begge virksomheder, bare af ren nysgerrighed
Nej det er der godt nok ikke, der er tale om et samarbejde om fx. dette forum - Ellers har Dingo faktisk meget godt fat i opbygningen af det hele
så lærte jeg også lidt i dag
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 96 gæster