Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

PK89 skrev:det er en meget stram diætplan som skal overholdes meget nøje, hvis den skal være effektiv....
Den går jo imod et princip, som de fleste herinde fortæller alle nybegyndere - at man ikke kan tabe sig og samtidig bygge muskler op...
Jeg synes også det er vigtigt at understrege dette for nybegyndere, men faktum er at det er lykkedes for flere personer, som har benyttet sig af noget lignende som Bodyopus diet...
Ydermere skal du nok forberede dig på at det bliver en dyr affære. Jeg synes i hvert fald, at det er mange penge, der skal bruges på mad..

Zaulich skrev:PK89 skrev:det er en meget stram diætplan som skal overholdes meget nøje, hvis den skal være effektiv....
Den går jo imod et princip, som de fleste herinde fortæller alle nybegyndere - at man ikke kan tabe sig og samtidig bygge muskler op...
Jeg synes også det er vigtigt at understrege dette for nybegyndere, men faktum er at det er lykkedes for flere personer, som har benyttet sig af noget lignende som Bodyopus diet...
Ydermere skal du nok forberede dig på at det bliver en dyr affære. Jeg synes i hvert fald, at det er mange penge, der skal bruges på mad..
Det har netop vist sig at kunne lade sig gøre, for overvægtige og utrænede. Derfor kan det netop lade sig gøre for en nybegynder.

PK89 skrev:Zaulich skrev:PK89 skrev:det er en meget stram diætplan som skal overholdes meget nøje, hvis den skal være effektiv....
Det har netop vist sig at kunne lade sig gøre, for overvægtige og utrænede. Derfor kan det netop lade sig gøre for en nybegynder.
ja i et vist omfang... Jeg synes nu lige så godt man kan fortælle dem med det samme at det principielt ikke kan lade sig gøre og at de derfor må bulke/cutte/bulke/cutte osv.
Nybegyndere har en tendens til at tage alt hvad de hører for gode varer, og derfor kan de få den forkerte opfattelse og tro det gør sig gældende for altid

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster