Seriøs træning = seriøs logging, så følte det var på tide af få tasterne i sving. Først lidt stats:
Alder: 22 år
Højde: 192 cm
Vægt: 90 kg
Ligevægtsindtag: Ca. 2000 kcal – har forbrænding som en skildpadde
Træningserfaring: 4 måneder i skrivende stund
Mål: All-around masse, og vil knibe en tåre den dag jeg ser mine lower abs
Havde kørt cirka 3 måneders træning på fuld skrue, til failure hele vejen, underligt 2-split og med masser af disko-dasko isolation. Ramte et grumt plateau, hvilket provokerede mig til at æde alt indhold på bb.dk indenfor et par dage. Summa-summarum, tog 10 dages dekonditionering og er nu vendt stærkt tibage med et full-body program med masser af store tunge øvelser. Det holder sq, og der sker noget igen nu. God og naturlig progression igen – hurra for BB.dk
Med dette in mente, dagens træning der foregik i et ganske svedigt gym i Vanløse. Med mig var min diskoven der på en gennemsnits-træningsdag bruger de første 30 minutter ved bænkpres, så blev naturligvis presset til både forced reps, PR-halløj og hvad der ellers hører til
Full-body, uge 3, dag 1 - Mandag:
Lidt off øvelses-struktur pga. usædvanlig travlhed ved dødløften.
T-bar rows, ex stang:
10 * 50kg
8 * 70kg
8 * 70kg
8 * 70kg
8 * 70kg
BB Benchpress
8 * 80kg
6 * 85kg
6 * 85kg
6 * 85kg
1,5 * 100kg - PR milepæl, første gang jeg løfter singles – det er noget underligt noget, men 100kg er vel 100kg.
Deadlift
10 * 70kg
6 * 90kg
6 * 90kg
6 * 90kg
6 * 90kg
6 * 90kg
8 * 90kg - havde et par reps i banken hele vejen, tager det lige stille og roligt mens jeg opbygger lidt teknik
Behind-the-neck shoulder press, smith ex stang
15 * 30kg
10 * 35kg
10 * 35kg - det er sq en modbydelig fucking øvelse
French press, ez-curl ex stang
8 * 20kg
8 * 20kg
8 * 20kg
8 * 20kg
8 * 20kg
- superset med -
Bicep curl, ez-curl ex stang
8 * 20kg
8 * 20kg
8 * 20kg
8 * 20kg
8 * 20kg - måtte cheate herfra og til Randers på de sidste
Afsluttet med et modbydeligt crunch/standing calf-raise superset, 3 * ulideligt høje reps. Hvis de en dag finder ud af at skrive vægt på skiverne i det her off-brand gym skal jeg nok logge det mere præcist.
Svedig træning all-in-all, fejrede min bænk med det legendariske shake + jalapenos-burger post-workout meal. Den finder I sq ikke i Macdoody's cookbook!

Var et bløddyr, nu er jeg et lidt hårdere bløddyr ;p