Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

japaneren skrev:Først tak for svar.
Jeg har kørt 3 set af 8 reps i 3 uger også skiftet til 4 set af 6-8 reps i 3 uger. Er dog lige begyndt at kører 3 set af 6,4,4 reps i denne uge.
Det jeg mener med at have nået et Plateau er størrelse. Jeg er vokset, men synes ikke jeg har den såkaldte ramme endnu, altså et "overalt" muskuløst look.
Hvad kunne være et alternativ til press øvelserne?

japaneren skrev:Først tak for svar.
Jeg har kørt 3 set af 8 reps i 3 uger også skiftet til 4 set af 6-8 reps i 3 uger. Er dog lige begyndt at kører 3 set af 6,4,4 reps i denne uge.
Det jeg mener med at have nået et Plateau er størrelse. Jeg er vokset, men synes ikke jeg har den såkaldte ramme endnu, altså et "overalt" muskuløst look.
Hvad kunne være et alternativ til press øvelserne?

japaneren skrev:Jeg bliver mere og mere i tvivl, har altid fået af vide at som ectomorph kropstype skal man holde træningen nede på 45 min ca pr gang, ca 3-4 gange pr uge.
Hvad menes der med mere voluminøs træning? Kører store compound øvelser, har makker på hver gang og løfter tungt hele vejen.

japaneren skrev:Så fx 4 gange om ugen med et 2 split program ville ikke være dårligt?
japaneren skrev:Blive ved med at have compound øvelserne med, men så smide nogle flere isolationsøvelser ind?
japaneren skrev:Min makker hjælper typisk med de to sidste reps nogen gange kun den sidste.
japaneren skrev:Må indrømme at jeg har svært ved at tro på at jeg ikke er ectomorph og det med kropstyperne ikke betyder noget i forhold til kost og træning.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster