Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Selv om jeg arbejder hårdt på mit bryst, synes jeg ikke resultaterne er så gode.
Vil også spørge om hvad for nogen mave øvelser i anbefaler mest? Jeg har sjældent kørt mave, så der er ikke særlig meget synlig muskelmasse, men vil gerne begynde at træne det.
Skal jeg træne mave hver gang (altså 3 gange om ugen) og hvor lang tid skal jeg forvente der går, før jeg får en muskuløs mave?

plasmic skrev:Hvorfor er 4-6 øvelser til brystet på en dag for meget? Det er ikke sådan at mit bryst er helt svagt til sidst - jeg kan stadig lave de 8 reps på hvert sæt helt til failure. Burde det ikke være godt at jeg forcer mit bryst lidt extra?
Har forresten læst det med træningscyklusser og tager nu en pause på 1 uge, hvorefter jeg vil begynde med helt nye øvelser.. For det følelses virkelig som om jeg har nået et plateau lige nu - det går hverken op i vægt på øvelserne eller muskelmasse
MHT til mavemuskler - jeg er tynd (der er ikke rigtig noget fedt på maven) og er 18 år gammel - hvor lang tid går der så før man får noget visibelt muskelmasse på maven? Hvad skal jeg regne med, hvis jeg træner mave 2-3 gange om ugen med 2 forskellige øvelser 3 sæt 8 reps? Og hvor lang tid skal der gå før man får en virkelig pumpet mave?
mvh
Plasmic

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster