JEG HAR ET PROBLEM, DET ER AT MINE BRYSTER HÆNGER LIGE DER VED SPIDSEN, ALTSÅ HVOR BRYSTVORTEN SIDDER!?
ER DER NOGLE SOM KAN HJÆLPE MIG!?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

braho skrev:HEJ!![]()
JEG HAR ET PROBLEM, DET ER AT MINE BRYSTER HÆNGER LIGE DER VED SPIDSEN, ALTSÅ HVOR BRYSTVORTEN SIDDER!?![]()
ER DER NOGLE SOM KAN HJÆLPE MIG!?![]()

braho skrev:HEJ!![]()
JEG HAR ET PROBLEM, DET ER AT MINE BRYSTER HÆNGER LIGE DER VED SPIDSEN, ALTSÅ HVOR BRYSTVORTEN SIDDER!?![]()
ER DER NOGLE SOM KAN HJÆLPE MIG!?![]()

braho skrev:min fedt pct er på 16,4%
og min højde 183cm
min vægt er på 81kg
Er der nogle som kan hjælpe mig med at få den hængende brystvorte væk!?
![]()

braho skrev:Er der nogle som kan hjælpe mig med at få den hængende brystvorte væk!?
![]()

braho skrev:min fedt pct er på 16,4%
og min højde 183cm
min vægt er på 81kg
Er der nogle som kan hjælpe mig med at få den hængende brystvorte væk!?
![]()

braho skrev:jeg er 18år gammel, hehe..
nej men 1½ år siden var jeg megeeeet overvægtigt, men nu har jeg tabt mig over 20kg, men ved ikke hvordan jeg kan komme af med den!?![]()

braho skrev:ok, men kan det ikke afhjælpes ved at træne sig fram til resultatet, altså træne bryst!?

braho skrev:ok, men kan det ikke afhjælpes ved at træne sig fram til resultatet, altså træne bryst!?

braho skrev:Hvordan kan man så træne det væk!? altså det nederste ved brystvorterne?

Blitz skrev:Hvis det er gyno også kaldt tævepatter:
http://www.ricksilverman.com/images/gyno.jpg
Så kan det ikke trænes væk, men skal opereres væk.

Blitz skrev:Hvis det er gyno også kaldt tævepatter:
http://www.ricksilverman.com/images/gyno.jpg
Så kan det ikke trænes væk, men skal opereres væk.

braho skrev:jaa det ligner helt det samme som på billedet... men ved du overhovedet hvor langt tid sådan en operation varer!?hmm

Sagat skrev:braho skrev:jaa det ligner helt det samme som på billedet... men ved du overhovedet hvor langt tid sådan en operation varer!?hmm
Overhovedet ikke... Men det ved din læge nok.. Ellers kan han hvert fald finde ud af det for dig... Så syns du skal søge læge og snakke med ham/hende om det...

8800 skrev:Sagat skrev:braho skrev:jaa det ligner helt det samme som på billedet... men ved du overhovedet hvor langt tid sådan en operation varer!?hmm
Overhovedet ikke... Men det ved din læge nok.. Ellers kan han hvert fald finde ud af det for dig... Så syns du skal søge læge og snakke med ham/hende om det...
Gyno kommer som en konsekvens af at forhøjet østrogenniveau (det kvindelige kønshormon) i kroppen, hvilket gør at kirlerne bag brystvorten bliver aktiveret og du vil kunne mærke, at der sidder en lille kugle bag din brystvorte. Hvis du tidligere har været overvægtig er det højst sandsynligt derfor du har fået problemer med gyno, da overvægtige producerer mere østrogen end normalvægtige.
Hvis det er et problem opsøger du blot din læge, der burde give dig en henvisning til en plastickirurg, der vil foretage en operation hvor han fjerner kirtlerne. Indgrebet skulle eftersigende være smertefrit og du kan tage hjem samme dag som det er foretaget!

braho skrev:8800 skrev:Sagat skrev:braho skrev:jaa det ligner helt det samme som på billedet... men ved du overhovedet hvor langt tid sådan en operation varer!?hmm
Gyno kommer som en konsekvens af at forhøjet østrogenniveau (det kvindelige kønshormon) i kroppen, hvilket gør at kirlerne bag brystvorten bliver aktiveret og du vil kunne mærke, at der sidder en lille kugle bag din brystvorte. Hvis du tidligere har været overvægtig er det højst sandsynligt derfor du har fået problemer med gyno, da overvægtige producerer mere østrogen end normalvægtige.
Hvis det er et problem opsøger du blot din læge, der burde give dig en henvisning til en plastickirurg, der vil foretage en operation hvor han fjerner kirtlerne. Indgrebet skulle eftersigende være smertefrit og du kan tage hjem samme dag som det er foretaget!
ved du så om det kommer til at sætte spor eller kommer det til at se normalt ud?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster