Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1466
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1464

Følg bodybuilding.dk på

Bud på kostplan

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hey der ude!

Ville lige høre hva i synes om sådan en sammensætning af kostplan.
Jeg har ik den store forstand på hvordan og hvorledes, dog har jeg læst igennem de forskellige andre topics.

Jeg er 182cm høj og vejer 64 kilo. Mit mål er simpelt, og stige i kropsvægt.

Jeg arbejder stillesidende hele dagen og går cirka 1 time om dagen (til og fra arbejde)

Jeg intager også 1 multivitamin pille + 2 fiskeolie piller til Kl. 07:00 måltidet

Ser det realistisk ud ?

Hvis billedet nedeunder er svært for jer og læse værdierne, skal i blot højreklikke og trykke "Vis billede"

Billede
Sidst rettet af ninjaen2800 31. jul 2009, 12:03, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Søborg

Træner her: FitnessDK Lyngby

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Du bør faktisk stille det op i "et fancy program", da du bør bulke ud fra viden om dit ligevægtsindtag. Ligeledes, hva sker der med dit sidste måltid? :afraid:
Geisha is... Japanese girl!
Brugeravatar

Macdoody skrev:Ligeledes, hva sker der med dit sidste måltid? :afraid:

Jeg kan godt lide og spise slik eller chips til en go film. Jeg har en kæreste med en sød tand ;) Dog vil jeg tilføje at chips og slik kun sker højst 3 gange om ugen.

Kan du anbefale et program ? evt. link da jeg er på arbejde, og cheferne skal ik se at min skærm hele tiden er på et andet site end vores eget hehe
Brugeravatar

ninjaen2800 skrev:

Jeg kan godt lide og spise slik eller chips til en go film. Jeg har en kæreste med en sød tand ;) Dog vil jeg tilføje at chips og slik kun sker højst 3 gange om ugen.

Kan du anbefale et program ? evt. link da jeg er på arbejde, og cheferne skal ik se at min skærm hele tiden er på et andet site end vores eget hehe

3 GANGE OM UGEN? :afraid: Jeg overdriver hvis jeg spiser chips 3 gange hver anden måned! Hehe..
Kostplan-funktionen her på siden er glimrende - jeg synes dog Anders Holm's dietplanner er bedre :) Den kan findes ved at google dietplanner - er ikke helt sikker på om jeg må linke til den!
Brugeravatar

Macdoody skrev:
ninjaen2800 skrev:

3 GANGE OM UGEN? :afraid: Jeg overdriver hvis jeg spiser chips 3 gange hver anden måned! Hehe..
Kostplan-funktionen her på siden er glimrende - jeg synes dog Anders Holm's dietplanner er bedre :) Den kan findes ved at google dietplanner - er ikke helt sikker på om jeg må linke til den!

hvis han gerne vil spise slik og chips så lad da ham om det... Faktum er at han gerne vil bulke og der er chips noget af det mest effektive :´)

Spøg til side... Det ser faktisk ok ud, men du er nødt til at smide det i et program så du kan se det samlede kcal indtag... Så vil du også se, hvor meget af det gode mad (kød, fisk, ris og gryn) du skal cutte fra på grund af et enkelt chips og slik måltid!!!

Geografisk sted: København

Træner her: City Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 150.00

Umiddelbart ligner det at det er alt alt alt for lidt! :?

Men prøv at smid det ind i et kost program og se hvor mange kcal du indtager!
Nyt koldt billede 07. marts 2011: > KLIK HER <
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH SV

Malke skrev:Umiddelbart ligner det at det er alt alt alt for lidt! :?

Men prøv at smid det ind i et kost program og se hvor mange kcal du indtager!

Synes faktisk ikke det ser så galt ud? - han vejer kun 64 kg og er stillesiddende hele dagen :king:
Brugeravatar

Jeg har downloadet Diet Planner nu... Sidder og roder med det, så giv mig en time eller 2, går til pause nu. Skinke pizza med salat og dressing er bestilt!
Brugeravatar

Du bliver simpelthen nødt til at droppe det sidste måltid der. Find noget andet sundt at æde: peanuts eller cashewnødder er et godt bud. Gulerødder/agurke sticks med avocadodip er heller ikke dårligt. Så får du også noget af det sunde fedt som du tydeligvis mangler i din kostplan.

Du behøver ikke at blive fanatisk og droppe slik fuldstændig - men 3 gange om ugen er imo for meget, når du indtager det lige inden sengetid.

Derudover ser det fint ud. Du skal dog få styr på, hvor mange kalorier du indtager - ellers er en kostplan komplet ubrugelig.

Logbog: Ingen logbog

Eftersom jeg har sat det op i kcal, protein, carbs, fedt og der ikke er kommet nogle svar fra jer tidligere, går jeg ud fra at kosten bare spiller top dollar!
Brugeravatar

ninjaen2800 skrev:Eftersom jeg har sat det op i kcal, protein, carbs, fedt og der ikke er kommet nogle svar fra jer tidligere, går jeg ud fra at kosten bare spiller top dollar!

Det er ikke til at sige, da vi ikke kender dit ligevægtsindtag. Umiddelbart ser det dog fint ud.

Logbog: Ingen logbog

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster