Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1080
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1078

Følg bodybuilding.dk på

Bulk, cut og løs hud? hvor højt kan man gå?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Dav

Jeg træner hovedsageligt for styrke, og går derfor ikke synderligt meget op i min fedtprocent, bortset fra, at jeg gerne vil se nogenlunde ud - behøver på ingen måde den eftertragtede 8,5-pack, som så mange tilstræber :D

Jeg har på det sidste kørt et hårdt bulk, og taget en del kropsmasse på; min fedtprocent er derfor blevet en del højere. Jeg har intet imod at fortsætte mit bulk, men jeg tænker bare, hvornår kommer man så højt op, at man oplever problemer med løs hud når man cutter tilbage til ca. 9-10% ? Det ville jeg utroligt gerne undgå .. Har ikke målt min fedtprocent pt., men den er helt sikkert blevet højere ! Jeg er måske lidt bange for, at der vil forekomme løs hud efter et cut? eller måske hvis jeg tager mere fedt på?

Kender i nogle retningslinjer for, hvornår man sådan ca. skal passe på med løs hud osv ?

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 230.00
- Dødløft: 242.50

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Huden er jo egentlig ret flexibel så du skal op og være meget tyk omkring maven for at den ikke vil kunne stramme ind igen. Jeg tror ikke du skal være bange for at ende med løs hud medmindre du ligger dig på sofaen i et par år og spiser chips ;)

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Ingen kostplan

levis2 skrev:Dav

Jeg træner hovedsageligt for styrke, og går derfor ikke synderligt meget op i min fedtprocent, bortset fra, at jeg gerne vil se nogenlunde ud - behøver på ingen måde den eftertragtede 8,5-pack, som så mange tilstræber :D

Jeg har på det sidste kørt et hårdt bulk, og taget en del kropsmasse på; min fedtprocent er derfor blevet en del højere. Jeg har intet imod at fortsætte mit bulk, men jeg tænker bare, hvornår kommer man så højt op, at man oplever problemer med løs hud når man cutter tilbage til ca. 9-10% ? Det ville jeg utroligt gerne undgå .. Har ikke målt min fedtprocent pt., men den er helt sikkert blevet højere ! Jeg er måske lidt bange for, at der vil forekomme løs hud efter et cut? eller måske hvis jeg tager mere fedt på?

Kender i nogle retningslinjer for, hvornår man sådan ca. skal passe på med løs hud osv ?

Der skal en del til før du får løs hud, så vidt jeg har set fra TV udsendelserne var det folk der var oppe på over de 150+ kg og folk der tabte så hurtigt at huden ikke kan følge med og trække sig sammen men dette sker vist kun for de virkelige overvægtige.

Du holder jo også huden smidig og fleksibel ved at pleje den og en god creme med evt E vitamin er godt at smøre på efter badet. Det skader ikke.

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster