Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 929
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 926

Følg bodybuilding.dk på

Bulk, hvilke supplementer er gode at beytte

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej alle sammen :-)

Jeg skriver her ganske kort, da jeg skal igang med at bulke for 3. gang. Jeg har dog opnået en hel del via almindelig kost selvfølgelig nøje afmålt og beregnet. Jeg skriver fordi jeg gerne ville have lidt hjælp til hvad der er godt at tage af vitaminer, mineraler, kreatin og alm. protein shakes. Jeg høre at aminosyrer og BCAA skulle være rigtig gavnligt ved hjælp af optagelse af alt i den daglige kost.

På forhånd mange tak :-)

/Andrés
Vedhæftede filer
inden bulk.png
Her er så i har en ide om hvilket udgangspunkt jeg starter fra.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Kreatin er jo en 50/50 chance at tage, da dette ikke virker på alle. Men hvis du prøver og finder ud af at det virker på dig, så er det et rigtig godt supplement at tage, da det hjælper både dig og dine muskler til at kunne yde mere.

BCAA ville også være rigtig godt supplement at tage endten før, under eller efter træning kan du få dette supplement til. BCAA er jo de 3 store byggesten i proteinriget. Det vil hjælpe dig med at bygge hurtigere muskler.

Vitaminer bruger jeg ikke selv, da jeg dagligt spiser frugt, grønt og fisk. Men hvis ingen af disse indgår i din kostplan ville det være en god ide at købe en bøtte med :)

Personlig erfaring: Jeg kørte Mutant Test (http://(Slettet af Admin)/4/dk/artiklar/mutant-test-180-caps) i starten da jeg bulkede, da det øger din testosteron niveau meget! Men blev nødt til at stoppe, da jeg led af Acne og det begyndte at slå rigtig meget ud igen pga. effekten af dette.
Do what makes, you happy

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00

Hej one more tusind tak for dit indlæg.

jeg tænker det samme med kreatin at det kunne være en rigtig god ide. Og jeg får faktisk også mange vitamier fra min mad, så det er nok heller ikke så ideelt, menhvad med sådan noget som omega 3 er det noget der fungere ved du det :-)

Ps. hvordan virkede det mutat ellers på dig, er det noget der fungere hvis man ikke er overfølsom overfor det :-)

Mutant er sku da noget overpriced lort ! Og det gælder stortset alle deres produkter

Desuden er bcaa penge ud af vinduet under bulk.... hvis du sørger for at få dækket dit protein fra gode kilder, og du i forvejen benytter dig af Proteinpulver

Af vitaminer kan D3 nævnes som en mangelvare for de fleste personer, resten kan man stort set spise sig til

Kreatin Whey Koffein thats all u need

[/quote] Personlig erfaring: Jeg kørte Mutant Test [/quote] Plz stop
Brugeravatar

Reputation point: 35

Hej Sebastian.

Mange tak for dit svar. jeg tager det til efterretning, det med bcaa, da jeg godt kunne tænke mig at finde ud af hvordan det påvirker mig. Det med test booster jaaa néj det kunne nok blive at noget af det der ryger i skrot da effekten ikke er veldokumenteret, og der er lige så mange dårlige reviews som gode, så det bliver nok no go.

Andre gode bud under bulk

/Andrés

Det er noget værre sukkerstads det mutant mass.

Spis en masse æg og havregryn. Det er super godt til at bulke på ;)

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 130.00

Logbog: Vis logbog

Når du bulker ,så er der rig mulighed for at spise en masse rigtig og lækker mad.

Skal du absolut bruge kosttilskud, så ville jeg begrænse det til D-vitamin, fiskeolie(hvis nødvendigt), proteinpulver og peanutbutter.
Sidst rettet af Kidd 8. apr 2015, 23:08, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Vesterbro

Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00

Logbog: Vis logbog

[quote="Sebastian92"]Mutant er sku da noget overpriced lort ! Og det gælder stortset alle deres produkter

Desuden er bcaa penge ud af vinduet under bulk.... hvis du sørger for at få dækket dit protein fra gode kilder, og du i forvejen benytter dig af Proteinpulver

Af vitaminer kan D3 nævnes som en mangelvare for de fleste personer, resten kan man stort set spise sig til

Kreatin Whey Koffein thats all u need

På danske hjemmesider er Mutant ofte det billigste pr. portion når det gælder weight gainer og proteinpulver. Det var det i hvert tilfælde sidst jeg sammenlignede priser pr. portion
Brugeravatar

Reputation point: 200

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 200.00

Kostplan: Ingen kostplan

Bosse101 skrev:På danske hjemmesider er Mutant ofte det billigste pr. portion når det gælder weight gainer og proteinpulver. Det var det i hvert tilfælde sidst jeg sammenlignede priser pr. portion
Kigger du også på hvordan protein/kulhydrat forholdet er, når du konstaterer de er billigst? Kulhydrat/Protein forholdet er 3,5:1 i Mutant Mass, mens den i andre typisk er max 3:1 og hvor Bodylabs endda er nede på 2:1. Hvis du kigger udelukkende på kcal indholdet er Mutant sikkert billigst, men ret meget mere kulhydrat i.

Reputation point: 15

Geografisk sted: Virum

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 230.00

Nygren skrev:
Bosse101 skrev:På danske hjemmesider er Mutant ofte det billigste pr. portion når det gælder weight gainer og proteinpulver. Det var det i hvert tilfælde sidst jeg sammenlignede priser pr. portion
Kigger du også på hvordan protein/kulhydrat forholdet er, når du konstaterer de er billigst? Kulhydrat/Protein forholdet er 3,5:1 i Mutant Mass, mens den i andre typisk er max 3:1 og hvor Bodylabs endda er nede på 2:1. Hvis du kigger udelukkende på kcal indholdet er Mutant sikkert billigst, men ret meget mere kulhydrat i.

Jeg sammenlignede også indholdet af proteiner pr. portion. Den reneste isolat gav 3 gram mere pr. portion, end Mutant Whey. Prisforskellen var tilgengæld enorm.

Mht. Mass er der sikkert ingen tvivl om, at mange af kcal kommer fra kulhydrater - og vel sagtens flere end fra konkurrerende mærker (er det ikke noget med, at en portion Mutans Mass med mælk sniger sig op på 1600 kcal?). Jeg har ikke sammenlignet indholdet af weight gainere på tværs af mærker.
Brugeravatar

Reputation point: 200

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 200.00

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster